Belinda (3 jaar verzorgd): Uit de krant Lisa (2004-heden): Via de stalhulp van de manege waar ik toendertijd reed. Passoa (1/2 jaar verzorgd): Via vriendin Promo (sinds vorige week-heden): Via Bokt
, mijn eerste verzorg pony heb ik via marktplaats gekregen,, ik had een advertentie geplaats en toen werd ik gebeld,, daar ben ik nu mee gestopt, en heb nu 2 anderen,, via een vriendin
mijn ene heb ik via via kekregen, want iemand stuurde ons naar een stal toe om te lessen, en toen werd ik wat ouder, en toen kon ik vrij gaan rijden, en toen mocht ik daar een paardje doen, de andere is het paard van mijn vriendin, dus dat spreekt voor zich;) en de derde is een paard op stal waar het paard van me vriendin ook staat, en daar kwam ik heel vaak enzo, en toen heeft de eigenaresse van dat paard gevraagt of ik hem wilde bijrijden:)
dit vindt ik leuke topic toen ik 1 jaartje paard reed gingen we op de manege voor 1 maandje en pony huren. Dat deden we elk jaar. tot 2 en half jaar terug. toen verhuurde de manege geen ponys meer in de vakantie. & vroeg de eigenaar van mijn ventje of we op hem wouden rijden. & nu verzorgen we hem nog steeds en ben daar heeeel blij om !
Hij is van een bekende, Mijn vorige verzorgpaard had ik via een vriendin zij had gereageerd op een briefje in de supermarkt, en de eigenaar van haar verzorgpaard had een nicht die ook iemand zocht voor haar paardje en stelde mij voor
Mijn verzorgpony's: toen ik hier net woonde ging mijn moeder met mijn broertje daar kijken omdat ze aan het drummen waren(toen drumde hij ook nog). En toen zag ze 2 shetlanders in de wei staan en vroeg hebben jullie nog een verzorger nodig. En toen vonden ze dat helemaal leuk als ik dat wou komen doen. Sindsdien kom ik daar elke dag.
Eigen pony's: een van die shetlanders heb ik gekregen van hun. Een maand later mijn eigen pony erbij gekocht(haflinger) we zagen op internet dat er in de buurt een haflinger fokkerij was. Dus wij gingen daar een keer kijken en toen daar gekeken naar een pony en ook gevonden. Die pony kreeg een veulen en zo heb ik nu 3 eigen pony's en 3 verzorg pony's.
Ik zat in groep 8 en de eigenaresse van m'n oude verzorgpony zat in groep 7 op dezelfde school. Groep 7&8 gingen samen op kamp. Toen liepen wij elkaar tegen het lijf. Ze zei: jij rijd toch op die en die manege? Dus ik: Ja. Zij: Oh oke mooi zo. Ik heb een pony en moet zaterdag naar een bruiloft... Wil jij misschien mijn pony rijden? Natuurlijk wou ik dat. Ik kreeg het sleuteltje van het kastje en ik kreeg te horen welke pony het was en waar hij stond en daar ging ik!
Een tijdje geleden had ik een advertentie gezet op marktplaats. Ik heb een reactie gehad, ben een paar keer gaan kijken, en alles ging goed. Dus nu heb ik een hele leuke verzorgpony:D
Iemand die ik ken heeft er 2. Ik ging een dagje mee, en sprak wat met iemand die nog een verzorger zocht. Ze liet alles zien en het was meteen geregeld
Had een advertentie gezet op Bokt en op marktplaats en op beide werd meerdere malen gereageerd. En één keer heb ik zelf iemand gemaild nadat ik een advertentie op marktplaats had gelezen.
LOVERPAARDJE
Geplaatst: 17-09-09 18:57
Ik en mijn vriendin (Ik Emma vriendin Vrigini(spreek uit:furdjienie) zijn door de buurt gaan kijken of er leuke paardjes stonden toen kwamen we bij een boerderijtje waar ze een paardje hadden en toen was de man daarvan buiten. We hadden het gevraagt en het mocht!!!!! het is net gebeurt. (17-09-2009 17:20)
Groetjes LOVERPAARDJE!
RoodZonnetje
Geplaatst: 18-09-09 14:01
Eigenaresse had een advertentie op Marktplaats gezet, waar ik op gereageerd heb Eerdere was via via, en diegene daarvoor was jarenlang mijn verzorgpaard op de manege geweest en ben ik blijven verzorgen in vakanties wanneer eigenaresse op vakantie etc. was.
K.imberly
Geplaatst: 18-09-09 15:18
Ik had zón gratis advertentie gezet inde plaatselijke krant. Ik vond dat aanbel-gedoe bij vreemde mensen die paarden hebben maar niks. Binnen 1 à 2 weken werd ik gebeld door mensen op een boerderij die wel een pony hadden die ik kon verzorgen En dat terwijl een vriendin van mij, door middel van aanbellen bij mensen na drie jaar de hoop opgaf omdat ze er nog steeds geen gevonden had (ze was te koppig om naar mijn tips te luisteren.)
met die verzorgpony mocht ik echt alles! Behalve springen, omdat de eigenaren vonden dat ze een beetje oud werd daarvoor.
Inmiddels is diezelfde pony mijn eigen pony geworden, rijden kan niet meer maar het is echt een schat<3 (ze is 30 met zware artrose). De boer en boerin waren namelijk verhuisd en hadden geen plaats meer voor Pasha, ik heb haar toen overgenomen.
voor foto's van mn welshje, zie profiel
majotjuh
Geplaatst: 18-09-09 19:26
conecties
xlenn
Geplaatst: 19-09-09 21:24
ik ben via via aan een verzorgpony gekomen. de eigenaar van die pony kwam naar een vriendin toe en toen vroeg ze van uhm ja weet jij iemand die mijn paard wilt verzorgen. en toen zei die vriendin van ja, dat weet ik ze had mijn naam gezegt! ik mocht dat paard dus gaan verzorgen! ik doe der nu nog steeds en al meer dan een jaar! het gaat goed en is een superliefpaard. en ben super blij dat me vriendin dat voor me geregeld heeft!
De eerste twee(haflingers) waren van een kennis, die deed er nooit iets mee en ze stonden dara maar wat, op hen heb ik leren rijden. Daar ben ik mee gestopt vanwege het nichtje van hun eigenaar, ik kon niet met haar overweg en zij was er altijd.
De derde(arabierxwelsh) kende mijn vriendin de eigenaar van, we waren gaan vragen en ook hij deed er niks mee, ben ik inmiddels mee moeten stoppen, het hoefde niet meer van hem.
En de vierde is van een vriendin, die doe ik nog steeds, en wil die eigenlijk ook nog lang doen
En heel misschien, als mijn moeder het goed vind, en de klik is er, krijg ik er nog 2 Quarters bij
Maar bij de Haflingers was er nooit een klik, ze keerden zich tegen me, en toch heb ik ze 1,5 jaar tot 2 jaar bijna gedaan. Toen wist ik niks van paarden af, en wist niet hoe een klik zou moeten voelen of zou moeten zijn, maar bij Astrid(de ArabierxWelsh) was de klik duidelijk. Ik ben nu al 2/3 maanden niet geweest, en ik fietste vorige week terug naar huis, stopte bij haar weiland en riep haar. Ze stond helemaal achterin, misschien 300m van me af, en toen ze me hoorde kwam ze meteen op me af. Daardoor voelde ik me zo speciaal, en ik vind het echt jammer.
Je moet ook eens gewoon rondkijken op markplaats of hier op bokt bij het EA - VP forum, om antwoord te geven op je vraag