Hoe zijn de eigenaaren van jou Verzorgpaard/Verzorgpaarden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Muudie

Re: Hoe zijn de eigenaaren van jou Verzorgpaard/Verzorgpaarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:44

oooh ben echt jaloers, ik heb volgesmij echt HELL eigenaren.
Mijn eigenaren zijn 2 oude mensen. De man is 85 en de vrouw is ... ? ;P
Maar ze zien er op eerste blik super schattig uit. Soms kunnen ze ook wel ff lief zijn maar er word veel geschreeuwd. Terwijl het ook heel anders gezegt kan worden! Ik rijd er nog niet lang maar oppeens schreeuwde die vrouw naar mij en troep dit en troep dat en nu opruimen anders kom je hier niet weg! Dus ik ging kijken liggen er 2 dekentjes op de bank in de schuur die we hadden laten liggen. Je had die stal eens moeten zien!! Dat hele terrein is oud rot vergaand vies en rommelig. Dus ik netjes opgevouwen en begon ze weer hoor ja en ik wil dat hier gvd niet hebben liggen en nu weg ermee en blabla en ik keek echt zo van: WOOW hallo?! Rustig maar. Dus ik netjes bij de stallen neergelegt.

Maar dat houd me niet weg om te stoppen met verzorgen daar want de ponys zijn GE-WEL-DIG!!! We zijn meest van de tijden in de bossen te bevinden dus dan hebben we geen last van ze gehe! :o

Wendy31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:53

Super, klikt erg goed. Heb ze gevonden via marktplaats (dus het kan echt :D )

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:59

Ik had niet beter kunnen treffen!!!
Ik mag alles met de paarden doen, ze vertrouwen me volledig, mag veranderingen brengen waar ik wil, het jonge paard ben ik aan het beleren en krijg daar ook alle vrijheid in. Er wordt zelfs tuig voor mij gekocht, terwijl hij er zelf nooit mee rijdt! (en denk maar niet dat ik mag betalen.....
Tis gewoon super! Heb het er enorm naar mn zin, op alle gebieden!
Het klikt ook erg goed; ben daar de rest van mn leven te vinden denk ik!!! :D

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 00:07

Ik heb de eigenaresse van mijn verzorgpaardje maar een aantal keren gezien.
Daarna vertrouwde ze mij blindelings. Ik mag alles met mijn verzorgpaard doen.

Toen ik haar net 2 maandjes verzorgde, was ik jarig. Ze had een kaartje in de kast
liggen met daarin een leuke wens, bedankje, en € 20 euro! Dat vond ik zo ontzettend
leuk. Verder hoef ik maar wat te vragen en het is er de volgende dag.

Ik heb echt niets te klagen, voel me zeer verwend :Y)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:46

super aardig, en net als Shivatjuh01 zegt, voel me ook best wel verwend :+

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 18:33

de eigenaren van mijn verzorgpony's zijn ook heel aardig.
Ik mag ook drinken pakken en een koekje enzo wanneer ik zelf wil enzo.
de dochter reed eerst een tijdje niet meer maar nu weer wel dus daar rijd ik ook wel eens mee.

anouuk1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 18:36

de eigenaar van mijn verzorgpaard is er haast nooit :')
hij is wel aardig hoor en ik mag gewoon alles doen met mijn verzorgknol.
Hij heeft ook een verzorgster die iets in de 30 is ofzo & die betaald dan ook echt mee met de stalling enzo je zou eerder zeggen dat het haar paarden zijn, haar zie ik wel vaak en ik word ook gebeld door haar als ik iets moet doen maar ik vind ze aardig hoor! :D

Fiokir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:52

de eigenaresse is super ze is 6 jaar ouder dan mij.
en het is super gezellig.
ik ben nou even nie geweest ivm operatie maar zobiezo wel 2 a 3 keer per
week wel even een telefoontje of smsje.
dus echt heel erg toppy *D

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:45

Aardig, van hun is de stal.
Zo veel weten ze niet van paarden. Vind niet altijd dat ze het slim doen, maar kan wel goed met ze opschieten :)
Mag alles doen als hun maar op de hoogte zijn/ het gevraagd word.

Sueli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 23:41

Wauww, wat een positieve reacties allemaal.
Bij mij aan de ene kant positief, andere kant wat minder... In eerste instantie mocht ik een hele hoop doen met het paard dat ik rijd *D Jammer genoeg werd dit langzaam aan steeds meer terug gedraaid. Moeilijk om duidelijke afspraken met de eigenaresse te maken, over wie wanneer rijdt etc. Communicatie is zoooo belangrijk bij het rijden van andermans paard!!
Verder kan ik het goed vinden met de eigenaresse !! Het zou jammer zijn als dingen als communicatie en afspraken tussen onze goede relatie in komt te staan. Ik ervaar problemen, zij geloof ik, niet... Dus aan mij om aan te passen :(:)

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:17

Nou ik zal maar geen namen noemen maar er was er eentje die tegen me loog. En ben er daarom ook mee gestopt.

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:24

Super aardig, ik mag alles met ze, en ze zijn heel blij dat ik kom, de ene is dan wel me vriendin. Maar de andere eigenaresse is een vrouw van 30 ofzo, en ik mag echt alles met haar paard, als ik wil hoef ik hem niet eens uit te mesten, en ik betaal er niks voor, maar dat doe ik meestal wel:) echt super aardig:)

Chanelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 11:44

Echt gewoon super! Die man heeft zelf ook twee paarden en dan een pony die ik rij, en hij helpt me altijd ik kan alles aan hem vragen en ook altijd een gezellig praatje maken. Die vrouw is hartstikke lief en komt kijken bij wedstrijden die ik op de manege heb, ze komt ALTIJD wat drinken en een koek brengen en ze leest proeven voor op m'n verzorgpony! Wij nodigen ze vaak ook uit om bij ons te komen eten en zo :)

Peche_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:51

Bij mij zijn de eigenaren wel aardig, alleen hebben ze niet veel over voor de paarden dat is wel jammer.
daarmee bedoel ik geld en het zorgen voor een goede stal etc.
in de winter staan de paarden 10 cm diep in de bagger, met een klein kippenhok waar ze in kunnen staan. verder kijken ze niet naar de paarden om.

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:38

Super! Ik rijdt zowel een paard als een pony van verschillende eigenaren en prijs mijzelf zeeeer gelukkig :D

x3_Ine_x3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 18:31

hey!

ik heb nog maar ongeveer een maand?? (van in de 2de week van de paasvakantie) een verzorgpaard..
maar het lijkt wel of de eigenaars me al héél lang kennen :).

als ik daar kom praten we altijd wat, en ze zijn altijd heel vriendelijk..
als ik wil mag ik ook altijd binnen gaan (in hun huis), of wat drinken of een koekje ofsow...

overlaatst had ik(eigenlijk het paard, omdat ik hem niet kon tegenhouden) de gieter kapot gemaakt :s
maar ik moest daar niets voor betalen & ook geen nieuwe kopen...

ze vonden het helemaal niet erg..

mijn eigenaars(van het paard bedoel ik) zijn écht hele lieve mensen!

Eva_Jameson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 17:37

Ik heb echt geweldige eigenaren van het paarden (paarden soms) dat ik verzorg! :D :D

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:10

Heel aardig!

Heb echt geen betere kunnen vinden, ze is er altijd bij en geeft ons bijna elke keer les. Zij is instructrice dus dat zat erbij. ;)

quartprinces

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 19:56

Mijn verzorgpaardje is quartus en da is het paard van men beste vriendin en da is natuurlijk enorm leuk !!
we gaan geweldige buitenritten maake, picknicken (als je da zo schrijft :P ), poetsen, rijden , ... en da is gwn weg geweldig we eten ook altijd samen en zo dus waar ik nu zit is het perfect :D
Liins schreef:
      Duiderlijk.

Mijn eigenaar is super! Nouja meneer en mevrouw zijn super!
      Heb heel goed contact met hun, als ik daar kom altijd een
      praatje en krijg bijna altijd wat te drinken etc etc.
      Heb ongeveer een half jaar geleden van hun een paardrijbroek
      gereden van heel veel geld. Dus echt super :) ..

Ik ben benieuwd!

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:06

heee.

Ik heb een eigenaresse die is zo aardig :)
Mijn ouders gaan scheiden en ze vangt me op./...
ze wou me al haar huissleutel geven maar dat is overbodig....
Ook stopt me ze vol met snoep..
Ze heeft ook een kind en met haar rijd ik samen..
Het is me beste vriendin geworden..
Ik ben daar bijna elke dag..
ik mag zelfs met ze mee op vakantie :D

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:17

De eigenaresse van Senna is heel erg makkelijk. Ze is nu door ziekte niet in staat om iets met Senna te doen en daarom verzorg ik Senna iedere dag. Als ik iets nodig heb koop ik het, en dan betaalt zij het terug. Ze zegt zelfs dat ik Senna beter verzorg dan dat zij doet, dus ze laat me ook helemaal vrij in alles. Ik mag echt alles zelf beslissen wat ik doe.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:47

nou ik heb nu even geen verzorgpaard. er komt binnen kort verandering in zo ver ik weet.
maar mijn vorige waren walgelijk. heb het daaruit gehouden voor het paard.
ze hebben mijn gigantisch gebruikt. met vele dingen. heb misschien de de 3 jaar dat ik er gelopen heb 7 keer gereden. omdat alles in aanbouw was.
heb wel 20keer gelogeerd :S
en kreeg per sms te horen dat ik niet meer welkom was en dat het paard verkocht werd, dat ik er een bod op mocht doen.
en dat is nu 3 maanden geleden en het paard staat er nog steeds :(
ik rij er niet meer langs omdat ik dan buikpijn krijg omdat ik zo veel van het paard hou.
alleen kan ik er niet kopen omdat ik te onervaren ben en zij de jong en heb er niet genoeg geld voor
dus de conclucies is niet overal is het goed..

als heb ik misschien komende vrijdag nieuw verzorgpaard met erg aardige mensen :P joepie!!!!

ijskast2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 13:25

ik snap niet waarom de eigenaresse van mijn verzorgpony een verzorgster nodig had, ik was alleen maar goed voor een maandelijkse bijdrage. Ik mocht het paard poetsen en rijden, maar ik mocht de pony nooit zelf opzadelen. Ze beloofde me dat ze me het zou leren (ik kon het al, maar mocht het gewoon niet), ze zou me leren longeren (deed ze ook nooit) en ze stond steeds op mijn vingers te kijken, terwijl ik echt heel voorzichtig was. Na een paar maanden heb ik het voor gezien gehouden, omdat ik volgens mij niet meer was dan iemand die goed was om financieel bij te dragen... Ik ben er ook gelijk van genezen, wanneer ik een nieuw verzorgpaardje krijg wil ik hooguit een paar tientjes bijdragen.

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:43

Wat vervelend zeg !
Als je niet eens het paard mag opzadelen dan krijg je ook nooit echt een band met dat beestje, als ze er zo slecht tegen dan dat iemand anders bij haar paard is moet ze iid geen verzorger zoeken

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:44

de eigenares van mn mannetje (helaas nu niet meer *stiekem wel natuurlijk*) kon ik het heeeel goed mee vinden had me nog nooit zo fijn gevoelt.. gingen samen rijden (ze kwam me halen dr paarden stonden in duitsland) en dat beetje onzekere verdween door dr complimentjes :P

erna 1 paard door gereden (ander was verkocht) en die reed ik 5x in de week geheel alleen,zij kwam dus niet dan. was echt toppie :D ze regelde spulletjes voor me onderweg kocht ze eens een ijsje enc we stonden uren te kletsen voor de deur en alles wat ze gratis kon krijgen van mensen die t weg deden kreeg ik. Er stond op de planning een nieuw veulen voor mij te kopen die echt voor mij was dan... enc ..helaas problemen met dr gekregen door iets wat helaas niet mijn schult was... maar alé

de nieuwe eigenares ken ik pas sins eergister en zie dr vandaag (over 15 min) voor de eerste keer.. ze komt onwijs leuk en lief over.... :) krijg alle vrijheid en als ik wil komt ze me dus halen :) maar hoe en wat moet ik nog afwachten ken dr nog niet echt