En ik heb donderdag eerste training, vrijdag mijn verjaardag (feestje), zondag toernooi.. Hopelijk kan ik meedoen!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pattypaard schreef:Hoeft niet
Je typen maakt eerder blijer dan een naam.
Anora schreef:Ik was gisteren bij Jumpoverdose.. En als ze Jumpstyle draaien kan ik NIET stilstaan, dus ik de hele avond lekker jumpen, nu is m'n enkel weer dikker geworden
En ik heb donderdag eerste training, vrijdag mijn verjaardag (feestje), zondag toernooi.. Hopelijk kan ik meedoen!!
Miiessy schreef:HELP Problemo hier...
Vandaag is het eindelijk droog en kan ik dus weer rijden met winona. Alleen dr zit 1 Hele dikke grote nadeel aan... Ze heeft dus dik een week stil gestaan en bijna niet buiten geweest van wege het weer... dus nu weet ik dat als ze al 2 dagen stil gestaan heeft helemaal gaat ontploffen... De hele tijd race benen in de lucht ze word dan egt over actief en niks helpt om haar trg te krijgen... maar goed ik ga dus samen met de eigenaar en die zegt ook gewoon dat ik er gewoon op moet gaan maar ik ben nu zo zenuwachtig dat als ik dr heen ga dat zei(winoon) dat dan al merkt Voor dat ik er op zit en dan gaat ze al stinkmodder (Snap ik ook wel..) maar goed...
Ik word hier nu op msn zo opgenaaid dat ik al helemaal geen zin meer heb om te gaan... Ik weet gewoon niet meer watik moet doen... Het ging juist allemaal net zo goed voor dat ik op vakantie ging en nu daarna ze heeft alle streken weer trg, moet weer helemaal op nieuw beginnen...
Ik word er zo depri van... Want ik zie overal mensen waarbij het altijd maar goed gaat en nooit problemen hebben met hun paarden, Nooit bang zijn, en al dat soort dingen...
Mn ma zegt dat ik maar moet stoppen want ik heb er zo geen lol in... maar ik wil helemaal niet stoppen want ik hou egt van winoontje alleen het rijden gaat gewoon elke keer weer fout enzo...
Weet iemand misschien wat ik hiermee moet doen?
Ik heb om 6 uur met de eigenaar afgesproken en dan moet ik er aan geloven...
Anora schreef:Ja.. Why not?