Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kim_W

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 14:23

riegje schreef:
Kim_W schreef:
Ik dacht ook iemand gevonden te hebben via dit topic, maar helaas werd er toch afgehaakt voordat we kennis konden maken.
Dus mocht iemand interesse hebben om paarden te verzorgen regio Veghel dan stuur maar een PB :)



Tja dan heb je in ieder geval nog contact gehad, ik heb nooit antwoord gekregen.


Ik heb hier zelf niks in gepost, maar had mensen een berichtje gedaan die bij mij in de buurt woonde en in dit topic aangaven verzorgpony's te zoeken.

Oh had jij ook contact opgezocht en nooit een reactie gekregen? Geen antwoord geven heb ik een hekel aan. Je kan toch op zn minst laten weten dat je niet geïnteresseerd bent..

Nicky1963

Berichten: 1995
Geregistreerd: 26-03-13

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 14:34

Zijn er al matches gemaakt door dit topic?

Ik heb ook al een aantal keren advertenties geplaatst, maar niks, niemand.
Terwijl je bij ons echt alles kan en mag doen! Niet alleen tutten of klussen, maar ook rijden enzovoort.
Als het al zo moeilijk is een rijdende verzorger te vinden, lijkt het nog moeilijker om een niet-rijdende 'assistent' te vinden. Of heb ik dit verkeerd?

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 22:05

Hier inderdaad hetzelfde probleem.
Ik heb menpony's, te klein om op te rijden maar verder kan en mag je hier alles (leren).
Maar helaas na een tijdje missen ze toch het rijden, ookal mogen ze wel mennen.

Dus mocht iemand in de omgeving Apeldoorn nog wat zoeken..

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 22:16

Toch grappig dat er wel mensen zijn die wel willen verzorger en niet per se hoeven te rijden.. meer dan ik dacht.

Ik benoem het nog maar eens:
Omgeving muiderberg/ weesp/ naarden/almere

Ik heb er nog een stel staan die ook wel een leuke verzorgster willen

riegje
Berichten: 842
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 00:11

[

Kim_W schreef:
Ik dacht ook iemand gevonden te hebben via dit topic, maar helaas werd er toch afgehaakt voordat we kennis konden maken.
Dus mocht iemand interesse hebben om paarden te verzorgen regio Veghel dan stuur maar een PB :)



Tja dan heb je in ieder geval nog contact gehad, ik heb nooit antwoord gekregen.[/quote]

Ik heb hier zelf niks in gepost, maar had mensen een berichtje gedaan die bij mij in de buurt woonde en in dit topic aangaven verzorgpony's te zoeken.

Oh had jij ook contact opgezocht en nooit een reactie gekregen? Geen antwoord geven heb ik een hekel aan. Je kan toch op zn minst laten weten dat je niet geïnteresseerd bent..[/quote]


Idd, das een kleine moeite, maar te veel moeite blijkbaar.

riegje
Berichten: 842
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 00:14

Nicky1963 schreef:
Zijn er al matches gemaakt door dit topic?

Ik heb ook al een aantal keren advertenties geplaatst, maar niks, niemand.
Terwijl je bij ons echt alles kan en mag doen! Niet alleen tutten of klussen, maar ook rijden enzovoort.
Als het al zo moeilijk is een rijdende verzorger te vinden, lijkt het nog moeilijker om een niet-rijdende 'assistent' te vinden. Of heb ik dit verkeerd?



geen idee of er al matches zijn? Zou wel leuk zijn!

Verder denk ik idd, dat het echt zoeken naar een minispeld in een hooiberg is.
Maar hoop doet leven.

BarbaravdW

Berichten: 965
Geregistreerd: 31-07-11

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:40

Ook ik ben op zoek naar iemand voor mijn pony, had iemand gevonden maar die haakt af ivm reisafstand. Dus als iemand nog blij wordt van een energieke haflinger waar je vrijwel alles mee mag doen behalve mennen of er op zitten in de omgeving Renkum, mijn pb box staat open :)

stoer

Berichten: 1726
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: S'land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 20:34

Peetstap schreef:
stoer schreef:
Mocht iemand nog een leuk paard in de aanbieding hebben omgeving middelharnis rijden is hier ook geen must.. Wel een optie... Ben gek op grondwerken en wandelen


is 240km rijden enkele reis te doen voor je ?


Als jij de brandstof vergoed haha

Cowgirl

Berichten: 23770
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 21:19

Ik heb in het verleden ook wel gezocht naar iemand voor mijn oude haflinger maar ook nooit gevonden...ze willen allemaal rijden.
Nu is de haflinger verhuisd naar een rusthuis dus daar aandacht genoeg.

Voor mijn(soms eigenwijze) fjord zou ik er best iemand bij willen voor 1 of 2 dagen in de week...beetje tutten, poetsen en ook buiten wandelen. Ik doe zelf wel veel grondwerk en als mijn lijf het toelaat rijd ik een beetje. Ik heb les en dat wisselen we af met grondwerk of rijden, beetje afhankelijk van lijf, weer en berijdbaarheid v/d bak.
Plan is om de marathon wagen komende maand te laten maken en dan wil ik ook weer gaan mennen.

Uiteraard ook wat klusjes. Stront uit de wei, water bijvullen, hapje eten/hooi na het werk en in de winter ff de box schoon. Dit hoort er gewoon bij vind ik. regio obdam/HHW.

djinnie

Berichten: 2796
Geregistreerd: 23-04-05
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 21:46

Nicky1963 schreef:
Zijn er al matches gemaakt door dit topic?


Ja, ik! En ik geniet volop, super leuk. <3

rayoow

Berichten: 3462
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 21:55

Als iemand in belgie nog wil tutten, zit tegen maastricht meer info pb

Nicky1963

Berichten: 1995
Geregistreerd: 26-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 22:08

djinnie schreef:
Nicky1963 schreef:
Zijn er al matches gemaakt door dit topic?


Ja, ik! En ik geniet volop, super leuk. <3


Top!

capopjekop

Berichten: 30731
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 09:46

Ik heb ook iemand gevonden via dit topic! Normaal vind ik het lastig om m'n pony's uit handen te geven maar zij komt vertrouwd over dus dat is heel fijn

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 10:26

Hier omgeving veghel die wel iemand kan gebruiken die niet wil rijden.

maj0

Berichten: 6637
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 21:53

Wat gaaf dat er al mensen iemand hebben gevonden. Hier in oosten is er niemand die wil komen tutten haha

TiffanyJoy

Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-11-07
Woonplaats: Zeeland

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 12:35

Hier in Goes, Zeeland is het ook niet makkelijk een verzorgpony te vinden :-)

Nicky1963

Berichten: 1995
Geregistreerd: 26-03-13

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 13:05

Hier in het Vechtdal/Salland kom ik ook maar niet aan een bijrijder, helaas. Wel al twee keer iemand komen kijken, maar kennelijk is het te overweldigend o.i.d. want men kiest dan toch voor een verzorgpony in een weilandje in plaats van een van onze paarden met alle faciliteiten die wij hebben. Vind het jammer dat het zo moeilijk gaat.

Eilinora

Berichten: 11974
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 13:13

Ik heb het ook vaak geprobeerd maar in Drenthe echt niemand serieus die met mijn bijna 3 jarige aan het werk wil.

Die moet nodig aan het werk en door mijn zwangerschap kom ik er gewoon niet aan toe.
Resultaat is nu een hele brutale pony die serieus weer een beetje heropvoeding moet hebben.

Ik had iemand die kennis zou komen maken paar maanden geleden maar die kwam 2x niet opdagen.

Zonde eigenlijk, pony is verder echt een leuke uitdaging.

wyoming

Berichten: 2529
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 13:54

Ooit had ik een goede bijrijder, die ging helaas verhuizen, dus toen begon de zoektocht, zelfs toen ze dus nog berijdbaar was niemand meer gevonden.

Maar ondertussen is mijn fjordje met pensioen en door mijn scheiding en kleine kinderen, komt ze toch wel wat aandacht tekort. Ze staat in Soest aan de kant van Baarn. Dus als iemand uit de omgeving nog lekker wil tutten met haar, laat het maar weten.

Nessie

Berichten: 8623
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 14:07

Ik heb via Facebook iemand gevonden voor mijn minipaard. Zij mag met hem wandelen, longeren, vrijheidsdressuur als ze wil. Ze mag komen wanneer ze wil. Hij wordt niet bereden (is 86 cm), maar krijgt op deze manier wat extra aandacht. Klusjes hoeven er niet gedaan te worden.

Ben blij dat ik iemand heb die hem zo nu en dan wat extra aandacht geeft en verantwoord met mijn paarden om gaat. Hij staat namelijk in de wei en op stal bij mijn hengst, waar mijn verzorgster (in afspraak) niks mee doet.

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 14:34

Wij hebben heeeele lieve oudjes die wat extra knuffelen en poetsen verdienen in Noord Limburg!

Maar helaas meestal mensen die dan toch liever gaan rijden :(

ValkWhitney

Berichten: 199
Geregistreerd: 24-09-18

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:53

Ik bied me wel aan. Alleen woon bij niemand hier in de buurt

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 16:12

Mocht er nog iemand in België (Geel) zijn die interesse heeft in tutten/longeren/grondwerk dan hoor ik het graag. Op termijn is rijden ook mogelijk (Paint x Stippel) maar hoeft niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 17:44

ValkWhitney schreef:
Ik bied me wel aan. Alleen woon bij niemand hier in de buurt
Waar woon je?

Kendra

Berichten: 8771
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 18:34

Eilinora schreef:
Ik heb het ook vaak geprobeerd maar in Drenthe echt niemand serieus die met mijn bijna 3 jarige aan het werk wil.

Die moet nodig aan het werk en door mijn zwangerschap kom ik er gewoon niet aan toe.
Resultaat is nu een hele brutale pony die serieus weer een beetje heropvoeding moet hebben.

Ik had iemand die kennis zou komen maken paar maanden geleden maar die kwam 2x niet opdagen.

Zonde eigenlijk, pony is verder echt een leuke uitdaging.

Maar een 3-jarige, die aan het werk moet, daar ga je toch gewoon iemand voor betalen? Ik vind dit wel de uiterste grens van tutten ....