Poekkie schreef:Het strand scheppen lijkt mij redelijk onnuttig
Bedoel je met de opmerking over die 150 euro dat ik de kosten voor de eigenaar te laag of te hoog heb ingeschat? En je spreekt nu over een paard en een pony, maar jullie doen samen maar 1 toch? Zorgen jullie dan ook voor alle stro, hooi en extra eten of hoe moet ik je post lezen?
Edit: aaah jammer het stand is gecorrigeerd

De eigenaar heeft een paard en een pony en er staat nog een eigenaar met een paard en pony.
Wij verzorgen het paard en pony van deze eigenaar. En de stal eigenaar stelt zijn bak beschikbaar en een ruimte om wat spullen als laarzen etc neer te zetten

ik betaal enkel die 40 euro. Eigenaar zorgt dat er stro en hooi op stal komt en voer en alle benodigdheden zoals supplementen

alle kosten zijn voor de eigenaar zelf behalve dus die 40 euro
En wij doen wel in de middag/ avond hooi netten vullen. Mesten ennopstrooien. De stal eigenaar doet de late avond nog hooi netten vullen BTW.
En ja het moest stront scheppen zijn.
Ik heb twee vaste dagen. De andere verzorgster ook en de eigenaar van ander paard ook swinters in de middag. Eigenaar van mijn verzorgpaard gaat elke ochtend en voert dan. En dan dien wij s'middags/avond incl mesten etc.
In de zomer krijgt alleen het paard of paarden waar mee gewerkt wordt een extra voer beurt verder alleen ochtend.
Op deze manier is het op stal goed te doen is het voor niemand teveel en komen de paardjes niks te kort
En jij hebt de kosten voor de eigenaar idd te laag ingeschat. Maar dat maakt niet uit doet niets eens ter zaken want hoe dan ook er zit geen financieel belang achter voor hun

Ik hoop oprecht dat je nu genoeg weet over ons want uitgebreider kan niet en ik weet eigenlijk niet waarom ik de behoefte voel om dit zo uitgebreid uit te leggen. Denk toch om het punt te maken dat ik vind dat een bijrijder/verzorger meer toevoegen dan het rijden en je daar veel aan kan hebben en het financiële stuk dat zou niet doorberekend moeten worden. Een bijdrage vind ik zelf wel altijd op zijn plaats op een manege moet je ook betalen immers en voor niks gaat de zon op

En de telefoon veranderd soms zelf woorden. Heel irritant