Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tinky12 schreef:Goed zo...laat haar maar lekker in haar sop gaarkoken

hopelijk deze keer meer geluk
De pony ziet er leuk uit dus dat zal wel goed komen
Roos_1994 schreef:safina schreef:TS, ik ben wel benieuwd: zijn er nou nog dingen waarvan je achteraf denkt dat je dat zelf anders aan had moeten pakken? Zo ja, wat dan?
Duidelijker moeten zijn in de zin van, het zijn mijn paarden dus jij mag zulke handelingen als te koop zetten niet verrichten. Of eerder wegsturen ''Je wilt toch een verzorgpony? Dan moet je er wat voor doen'' zoiets zegmaar
Maflinger_S schreef:Je hebt er in ieder geval iets van geleerd en de moeder ook zo te lezen. Nou de dochter nog ... lekker 1x per week een manegelesje klinkt voor haar wel goed nu. Als de pony dan gezadeld klaar staat en daarna nog een lesje loopt hoeft ze alleen er maar op en af.
Edit: en natuurlijk wens ik je nu een leuke verzorgster toe!
Roos_1994 schreef:Ze is officieel weggestuurdHaar moeder was het na een korte ruzie er over eens dat het gedrag niet goed te keuren is. Bovendien vond zij ook dat je minimaal 3 keer per week er voor een pony moest zijn. Ze mag dus van haar moeder even geen verzorgpony tot ze even op de rit is met alles. Ze gaat op de manege rijden en 1x per week vind haar moeder wel voldoende voorlopig. Ze kwam haar spullen halen ik heb haar zelf gesproken en verteld dat ze niet meer terug hoeft te komen om de dingen die ze gedaan heeft.
j_u_l_i_a schreef:Dat doe je toch niet? Wegsturen die handel. Ik verzorg ook een pony maar zou nooit zo durven te doen.