) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
maar op een avond is 3 uur reizen, bezig zijn met paard en nog ergens eten tussendoor te veel... Maarja, de mensen die nog iets zoeken zijn vaak niet geschikt (te weinig ervaring; jaartje manege-ervaring vind ik niet zo'n fijn idee :S of gewoon gruwelijk eigenwijs en ik ga geen discussies houden wie er gelijk had (ging over op het goede been lichtrijden
)

Dat is ook wel heel erg ja... Ik zit nu gewoon stiekem bokt te doorzoeken in de hoop dat ik lees "omgeving Eindhoven, zoekt iets":D
Maar meestal willen mensen het niet... (En zeg zelf ook heel eerlijk, als ik op zoek ga/zou zijn, zou het ook max 25 km zijn? half uurtje met de auto is dat meestal... (er even vanuitgaand dat het niet snelweg op/snelweg af is :p) 
(geen idee wat ik zelf zou doen hoor, moet daar niet over nadenken
).
Citaat:Ja dat gaat wel nog denk ik, maar hoeveel keer in de week zou ik moeten komen?

Ik kan alleen nooit zeggen of bv. 50km al te ver is, of 60km nog haalbaar .. Dus ik leg het altijd maar voor aan de mensen, hoor het wel of ze het te ver vinden