Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xNikitaaa schreef:Wauw, vandaag toch maar weer bewezen dat ik absoluut geen 'goed weer ruiter' ben. Bokker EstherCosta (ook hier in het topic, eigenaresse) zou op buitenrit en had gevraagd of ik Costa dan eerst los wou gooien, dus ik een halfuur in de regen bezig geweest, komt ze op stal: 'Goh, het regent wel heel hard, liever niet op buitenrit dus!'![]()
Nu maar hopen dat ik niet ziek word
Zalenka1 schreef:ik meldt me bij deze ook!:)
ik ben trouwens nieuw op dit forum, dus aangenaam!
heerlijk, die paarden overal in Friesland! Na een paar hele vervelende ervaringen met paarden op een manege,
begin ik na 2 jaar toch een beetje de kriebels te krijgen. vooral als ik in de trein naat Leeuwarden zit, en ik om de paar minuten uitzicht heb op mooie Friese paarden:). Ik denk erover om misschien toch een rustig lief paardje te zoeken, over mijn nare ervaringen heen te stappen en weer een beetje poetsen, soms rijden en wandelen etc.
Groetjes!:)
Zalenka1 schreef:ik meldt me bij deze ook!:)
ik ben trouwens nieuw op dit forum, dus aangenaam!
heerlijk, die paarden overal in Friesland! Na een paar hele vervelende ervaringen met paarden op een manege,
begin ik na 2 jaar toch een beetje de kriebels te krijgen. vooral als ik in de trein naat Leeuwarden zit, en ik om de paar minuten uitzicht heb op mooie Friese paarden:). Ik denk erover om misschien toch een rustig lief paardje te zoeken, over mijn nare ervaringen heen te stappen en weer een beetje poetsen, soms rijden en wandelen etc.
Groetjes!:)
nynke_x schreef:ik meld me ook, ik woon in Burgum, en ook mijn verzorg paarden staan in Burgum. ik rijd nu een 14 jaar jonge KWPN tuiger ruin en ik ben bezig met het beleren van een 4 jarige KWPN ruin. als er nog mensen zijn in de omgeving van Burgum die een buitenritje met ons willen maken dan hoor ik het graag!
xNikitaaa schreef:Costa haar ijzer is gister los gegaan, was aan het rijden en hoorde opeens 'getik'. Ben afgestapt en naar de ijzers gaan kijken, en eentje zat inderdaad los. Heb haar toen maar even goed aan de hand uitgestapt, aangezien ze toch al wat zweette met haar dikke vacht. Hopelijk kan de hoefsmid snel komen.