Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 
Sees schreef:Charlottje, maar dat bedoelde ik dus ook, je kunt nu op dit moment zelf een paard niet betalen/onderhouden maar vind het dan wel raar als mensen die wél een paard kunnen betalen aan jou een bijdrage vragen voor het bijrijden.
En is het bijrijden bij jou in de buurt dan altijd duurder?
Ik stelde geen eisen toen ik iets zocht uitmesten heb ik ook altijd gedaan ik verzorg die van mij een half jaar en ik krijg niets betaald maar waarom zou je betaald krijgen om iemandanders paard te verzorgen dat is toch raar? ik had eerst wel iets van 7 km is best veel maar ik doe het voor de pony en voor de eigenares maar natuurlijk wil ik mijn plezier er wel inhouden ik vind het zo raar al die wensen het gaat toch gewoon om dat jij wat plezier hebt die paard beweging geeft en de eigenaar gerust stelt ik ken ook genoeg mensen die stoppen als ze vp niet meer kunnen berijden zo dom... of als ze kreupel zijn pas weer komen als het over is ik vind dat geen echte verzorgers maar een goede is vaak lastig te vinden ook de klik moet er zijn als mijn vp bijv niet een echte klik met mij had zou ik het ook niet willen doen maar ik weet dat ze om me geeft daar ben ik blij mee
ik ga nu 12KM fietsen 
mocht al meteen naar buiten, foto's staan in mijn profiel
Als je de tijd niet hebt, logisch! Ik moet afvallen, dus dit is meteen mijn beweging, 2 uur fietsen
Maar ik kan heel goed begrijpen als je een druk schema hebt het er niet inpast
Hence mijn probleem met het vinden van een verzorgpaard... 
) Waar hebben we kust + bos bij elkaar?
Gelukkig heb ik nu iemand bij wie dat wel zo is, het is beetje moeilijk plannen omdat we tegengestelde werkroosters hebben (zij werkt 's avonds en ik vooral overdag
) en ze wil toch de eerste keren dat ik erbij ben dus dat is beetje moeilijk, maar dat komt wel in orde