Nee, mevrouw kan alleen maar stappen.. en Bon kennende is ie dat na 20 minuten meer dan zat. En ze rijd nog niet zo lang... dus helaas. Heb vriendelijk mailtje terug gestuurd.
Ik heb zelf bijrijdsters gehad en ik ga bijrijdster worden (maar ivm peesblessure nog even wachten met deze sneeuw). Snappen zal ik het echt nooit hoor. Ik vroeg nooit om geld en het is gewoon ALTIJD wat!
Nou ja, de tijd zal het leren of ik zelf WEL een goede bijrijdster ben
Deri
Geplaatst: 21-12-09 00:22
Ja ik ben ook weer op zoek naar een pony om bij te rijden, maar er is weinig te vinden in arnhem. Melanie volgensmij heb ik jouw pony ook op marktplaats zien staan of niet?
heb wel op een advertentie gereageerd vrijdag, maar geen reactie terug. Dus zal denk verder moeten zoeken
zat nog te denken om te reageren maja ik ben nou niet bepaald een dressuur topper, dus zou denk ook niet veel toevoegen, ook afhankelijk van openbaar vervoer ook een groot nadeel
Omg.. ik zie iemand die gewoon 150,- bijdrage vraagt.. Is toch wel heel veel hoor.. voor een gewoon normal paard (dus geen hoog niveau bedoel ik dan).. 2/3 keer per week rijden.
Sorriso
Geplaatst: 21-12-09 02:40
MelanieB schreef:
Omg.. ik zie iemand die gewoon 150,- bijdrage vraagt.. Is toch wel heel veel hoor.. voor een gewoon normal paard (dus geen hoog niveau bedoel ik dan).. 2/3 keer per week rijden.
jeetje, wat veul!! Nouja, de manege waar Kim staat is dan ook wel heel goedkoop en het ligt ook heel erg aan de regio waar je woont.
BabbieB
Geplaatst: 21-12-09 09:26
Ja, dat weet ik
Maargoed, het is een rib uit mijn lijf, maar hij staat er goed en dat is zeker ook wat waard.
Tinky12
Geplaatst: 21-12-09 10:35
KoudbloedKim schreef:
Tinky12: Ach, niks van aantrekken.. is gewoon een onvolwassen kerel die uit is op boze reacties zodat hij weer een reltopic op zijn naam kan schrijven.
Ik weet het..er knapte iets,ben te ziek geweest de afgelopen 2 weken en dan schiet zo'n reactie in het verkeerde keelgat
Wat stalling betreft...dat scheeld idd per regio en is afhankelijk wat voor faciliteiten er geboden worden. Mijn paarden staan prima,geen 3sterren FNRS maar daar zat ik ook niet op te wachten.Ze worden goed verzorgt op de dagen dat ik er niet ben.Staan lekker buiten,ze worden door de stalhouder buiten gezet,binnen gehaald,gevoerd en uitgemest en als het nodig is krijgen ze nog medicijntjes ook. Het ontbreekt ze aan niets...ja misschien wat extra werk.Heb geen binnenbak,de padock is momenteel onbruikbaar en de weg buiten de stal is te glad Kan ze ook elders op een stal zetten waar ik wel een binnenbak heb en luxe afspuitplek/solarium maar waar ze niet buiten kunnen spelen...alles moet regelen wat betreft weide,voeding en medicatie....ik blijf voorlopig lekker waar ik sta
Een bijdrage vragen heb ik bij mijn 1e paard wel gedaan,door omstandigheden.Fijne bijrijders gehad en we hebben altijd goed met elkaar op kunnen schieten.Tegenwoordig doe ik dat niet meer,bijrijders "betalen" in meehelpen en zich aan de afspraken houden
mariz
Geplaatst: 21-12-09 11:17
Jeetje wat een verhalen lees ik, ik heb het echt getroffen wat bijrijders betrefd! Bij de eerste was er meteen al een klik! Helaas door mijn verhuizing naar het oosten afscheid moeten nemen. Bij de pony idem, meteen de eerste en het gaat hartstikke leuk.
Wat een geluk denk ik dan maar
_lieff_
Geplaatst: 21-12-09 11:19
tja, ik ben zelf op zoek naar een vezorgpaard/pony maar zoiets zou ik nooit doen