BoktLover schreef:Hier wordt wel gepraat over eigenaren die geld vragen, nu stond ik vorige week met mijn mond vol tanden....
Ik ben eigenaar van een hele lieve/ontdeugende hengst (19jaar) en keek naar een bijrijder, je hoefde niks te doen (staat volpension) alleen maar lol te hebben. Paard is erg sensibel, dus ik zou de eerste tijd erbij zijn.
Nu kwam er een bijrijder test-rijden, de klik was er dacht ik wel, zegt ze droog.... dat wordt dan 200 euro per maand voor 1 dagje rijden.
Hoe denken jullie van bijrijders die geld vragen voor het rijden van jouw paard? Dus alleen rijden, geen training!
Dat is helemaal belachelijk

Narya schreef:Uiteraard hoef je er niet rijk van te worden, maar als ik mijn paard zou verleasen, dan zou ik er ook niet arm van willen worden. Nu blijf je doorbetalen voor een paard wat je een keer per week 'gebruikt' (mocht dat de reden zijn waarom zondag niet mag, is weer anders als je een stal hebt waar je op zondag niet mag komen). In dat geval zou ik toch niet bereid zijn om 200 euro neer te leggen, terwijl degene die 6 dagen in de week met het paard bezig is er maar 50 betaald.
Zie nergens staan dat het om lease zou gaan