Pfft. Ik ben thuis Ik werd dus gebracht, half 1 daar.. Ff de honden uitgelaten, omdat Jessica&Ludie er de hele dag niet zijn. Biggels naar binnen gedaan, Viane naar buiten.. Toen Lonan gepoetst en gezadeld en in de mini-bak gereden. Hij was best wel braaf Toen lekker terug gestapt in het zonnetje, afgezadeld. Hondjes nr buiten gehaald zodat ze ook nog ff lekker buiten konden zitten Het was toch vet lekker weer. Toen zn sokken gewassen en daarna zn staart, staart uitgekamt en een vlecht erin. Toen zn manen netjes in 2 verdeeld dus nu heeft ie aan beide kanten evenveel manen.. Toen nog museli gegeven en kuil.. Toen nog zadel en hoofdstel en mn laarzen schoongemaakt. Hondjes weer naar binnen en toen kwam mams me halen. .. Ben nu een kwartier thuis ofzo..
Melis&Felies; Beterschap.. Ann; Hopen dat ze er nou eens achter komen wat het is en het dan znel over is.. JANS JE MOET JE KOP NIET STOTEN Ik moest echt lachen om jou smsje.. ..
Hey allemaal ben ik ook weer... nou jans ik lees niet zo veel boeken hoor... affentoe is dat het moet voor school.. (is wel goed om te lezen maar nooit zin in ) en je bent in ene busgek geworden... van elke bus die je zie maak je een foto? jij hebt al lekkere veel vandaag gedaan Ier... hoelang had je de tijd?
ik had trouwens van de week ook nog ff gewinkeld.. met mn maa nieuwe schoentjes gekocht.. ( voor dansen... ) en jogging broek.. dat ding zit toch lekker!! ( of had ik al gezegt dat ik had gewinkeld van de week... weet het al geen eens meer )
Ik maak ze niet zelf hoor Veer Ik zoek ze op internet.. en ik ben al eeuwen een gigantische busfreak Maar goed idee krijg ik nu door jou Ik ga mn eigen fotocollectie aanleggen
Doen jans!! !! dan wil ik het zien!! van af nu altijd je foto camera op zak he!! vet cool Ier nieuwe shirtjes.. dat met ik heb er de kracht wel voor vind ik echt een shirt voor jou