Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:07

ik neem aan de zoekfunctie gebruiken :')

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:55

_nvds schreef:
Eerst begon die met de buigproeven. En rechtuit weg draven , liep ze alles goed. Geen stap verkeerd. Toen gingen we in de stene longeerbak dus op het harde gewoon draven. Liep ze rechtsom niet lekker. En linksom wel. Toen in het zand gewoon de longeerbak , liep ze weer rechtsom niet lekker en linksom wel. Toen heeft die der linker voorbeen geschoren want daar liep ze kreupel op. Heeft die dus 3 delen omstebeurt verdooft kwam ook niks uit , ze bleef rechtsom fout lopen en links goed. Het leek een beetje of ze steeds slechter begon te lopen. Toen gaf die der een middel waar ze duf van werd (vond het zo zielig) Toen hebben we dus der been op de foto gezet en daar kwam ook niks uit. Toen heeft die een scan gedaan , daar kwam licht uit dat ze ooit een peesblessure heeft gehad , hij dacht aan een jaar a 2 ongeveer geleden. Naja maar er kwam nog niet uit waar ze nou precies zo kreupel van loopt. Dus we gingen toen verder want der been ( met been bedoel ik van de hoef tot de knie) was ondertussen het probleem dus niet. Zijn we naar der schouder / elleboog gegaan. Hebben ze eerst buigproeven gedaan , nou jewel hd echt pijn want ze ging gillen etc. Vond het echt zielig , maar ze liep met die buigproeven recht uit nog steeds niet kreupel en nog steeds wel in de longeerbak rechtsom. Dus hebben we der schouder op de foto gezet. Omdat hij tijdens het buigen merkte dat ze in der linker schouder wat minder kracht tegen gaf , dus dat e daar misschien slap in is. Naja de foto zei weer niks en toen hebben ze nog 1 x iets verdooft + de scan erbij anders konden zeiphet niet zien en daar kwam weer niks uit. Ben dus niet zo heel veel opgeschroven behalve dat ze een peesblessure heeft gehad en het dus nu daar niet zit. Hij denkt aan een onstekking maar ondertussen waren e daar bijna 5 uur dus gingen we echt naar huis. Het was echt ook zwaar voor Jewel. Heb nu onstekkingremmers en pijnstillers mee gekregen ,moet een hele week stappen. (op schema) en dan volgende week kijken of ze nog kreupel loopt.

Jammer dat je nog niet veel verder bent joh? Is ze onderzocht door dezelfde DA die zei dat het in haar knie zat en je weinig hoop gaf?
Vind het overigens vreemd dat als ze linksom wel goed loopt en rechtsom niet, ze het linker voorbeen gaan verdoven en nakijken (ik neem aan dat ze van onder naar boven zijn gaan verdoven), terwijl je zou zeggen dat ze dan rechtsom kreupel zou zijn en ze dus het rechterbeen moeten gaan bekijken.
Als het in de schouder zit, zal ze dus met haar linkervoorbeen een kortere pas maken rechtsom op de volte (dat is wel logisch).
Zulk slecht nieuws is het gelukkig nog niet, maar je weet ook nog niks. Vervelend hoor.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:07

Nee niet de zelfde da omdat zei dat allemaal niet kon. Maar ze hebben het zelfde gedaan als die da en daar kwam niks uit op der knie.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:47

Moderatoropmerking:
Dames, blijven jullie wel on-topic? Ik laat de reacties staan, maar hou er rekening mee dat dit topic over het vinden van een bijrijder gaat.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 08:48

Vanmiddag de eerste afspraak staan, ben reuze benieuwd!

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 17:09

hopelijk is het wat!!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:54

Muurp schreef:
Dames, blijven jullie wel on-topic? Ik laat de reacties staan, maar hou er rekening mee dat dit topic over het vinden van een bijrijder gaat.

Sorry wou eventjes me verhaaltje kwijt

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:55

Nou ik heb een advertentie neer gezet

heb er 6 reacties op , en 4 echte , 2 gaven me advies :)

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:35

leuk ik het gezien

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:16

Ik meld me hier ook maar. Huidige bijrijdster moet helaas stoppen door verhuizing, dus weer op zoek naar een andere bijrijdster! :)

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:18

jammer dat het zo ver weg is (woon in driel, bij arnhem :+) anders had ik zeker op je advertentie gereageerd! Wat een geweldige pony!
fjorden <3

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:24

Ah joh, even heen en weer op de fiets... Moet lukken toch? :D Haha.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:29

Jorinda schreef:
Ik meld me hier ook maar. Huidige bijrijdster moet helaas stoppen door verhuizing, dus weer op zoek naar een andere bijrijdster! :)

Das echt vervelend... was het een goeie bijrijder

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:32

Ja, ze kon het goed met Caspian vinden en wist hem te corrigeren waar nodig, dus is wel balen. Maar niets aan te doen!

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:39

haha Jorinda goed ff heen en weer:p geef me 12 uur xD

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:39

Ja dan is het jammer , ze zal het zelf denk ik ook wel jammer vinden

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:01

Op me advertentie kreeg ik veel reacties van meisjes van 11 / 12 en 13 alleen twijfel ik dan .. Aangezien mijn merrie 4 is en een heet hoofd. Ik ben gewoon bang dat het fout gaat...

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:59

Ondanks dat ik het die meisjes natuurlijk hartstikke gun om een bijrijdpaard te vinden, zet ik hun niet zelfstandig op Caspian :n Die is daar gewoon echt te sterk, slim en eigenwijs voor.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:36

_nvds schreef:
Op me advertentie kreeg ik veel reacties van meisjes van 11 / 12 en 13 alleen twijfel ik dan .. Aangezien mijn merrie 4 is en een heet hoofd. Ik ben gewoon bang dat het fout gaat...

Daar zou ik dus echt niet aan beginnen. Zelfs met mijn brave nuchtere merrie gaat dat niet goed.

Helemaal als het een heethoofd is, zou ik het echt niet doen. Dat zijn van die typetjes die op een gegeven moment echt de grens op gaat zoeken, totdat het fout gaat met zo'n jong kind.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:37

ik kreeg ook een meisje die zei

ja ik wil je paard bijrijden ik ga niks betalen en na een tijd wil ik 2 x rijden en je gaat benzine kosten voor me ouders betalen.. uh wat zeg je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:39

Zo zeg :=

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:39

Nou respect loze kinderen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:40

Nogal ja := Ik vind het echt zo moeilijk voorstellen dat ze denken zo goed over te komen bij mensen .. ze moeten toch beseffen dat ze zo nooit wat gaan vinden? :=

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:41

:j :j

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 21:42

ja maar er zijn ook heel veel kinderen diw wel volwasen zijn dus dan kan je het ,ischien eve een keertje proberen en als je het niet vind gaan zeg je dat gewoon