Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:18

xZiva_ schreef:
:(:)

Ik moet zeggen, ik heb een topplek gevonden! Ik mocht vandaag voor het eerst op 1 van de paarden, WAUW <3
Friezen zijn al droompaarden voor mij, maar nu heb ik er gewoon 4 om te verzorgen! <3

Dankje, maar echt super leuk voor je :D
Wij hebben ooit zelf een fries gehad, prachtig paard. Helaas overleden :(

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:20

MyHu schreef:
TanjaxBas schreef:
Ik zou eindelijk een verzorgpony krijgen, afspraak al gemaakt ... Nu staat hij te koop, dus gaat het niet door -O-

Waarom niet? Mijn verzorgpaard staat ook te koop hoor. Paardenhandel loopt slecht, dus ben er nog wel een tijdje.

Aangezien ik nu op een manege rijd en als ik verzorgpaard heb hiermee ga stoppen en ga lessen op de pension stal. Als ik nu stop en hem ga verzorgen, kan een maand duren maar ook een halfjaar voor dat hij verkocht is. Ik heb hem niet eerder vezorgt. Afspraak gemaakt alleen die ging niet door omdat ze hem toch maar wou verkopen. Dan ga ik hem verzorgen en me er aan hechten endan ben ik weer helemaal verdrietig ;)

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:21

YamaSaki schreef:
Aaahw jammer Tanja :(
Wel stom dat ze dan uberhaupt iemand zochten om te verzorgen... :\

Leuk Ziva! :D

Zeker jammer. Ze had de tijd niet voor hem, daarom staat hij te koop.

YamaSaki

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:25

Jammer :(
Is er bij een manege in het Amsterdamse Bos niemand met een paardje die iemand zoekt om te helpen?
Of bij Wennekers?
Misschien kan je eens langs stallen gaan? :)

-weet niet op welke manege je rijdt, maar bij het bos zijn er 2-3 toch? -

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:27

YamaSaki schreef:
Jammer :(
Is er bij een manege in het Amsterdamse Bos niemand met een paardje die iemand zoekt om te helpen?
Of bij Wennekers?
Misschien kan je eens langs stallen gaan? :)

-weet niet op welke manege je rijdt, maar bij het bos zijn er 2-3 toch? -

Woon jij in de buurt? :o
Er zijn er inderdaad 2/3, alleen daar niemand kunnen vinden.
Op wennekers kom ik ook wel eens door mn vriendindr bijrijdpaardje, rond gevraagd en advertentie (dr zijn er nog meer) maar ook nu zoekt daar niemand een verzorgster :(

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:41

Zelf zou ik er ook niet aan beginnen... Je bouwt een band op en weet zeker dat je afscheid zult moeten gaan nemen (de kans dat hij in de buurt blijft en je hem mag verzorgen is gewoon heel erg klein...) Vandaar dus...

demymarley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 18:43

yey, ik ben vandaag gaan kijken bij de stal en het is er echt geweldig :D zaterdag ga ik weer dan word het de eerste volle dag meehelpen van 9 tot 5. en als het me bevalt gaan we lessen inplannen (western). echt super leuke paarden haflingers, quarter horses en andalusiers. echt super leuk, voelde me er meteen welkom.

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 08:43

Ja ik denk dat ik ga verhuizen ofzo heerhugowaard niks te vinden :Y) :+ :') -O-

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 09:57

Dames, ik vind het heel goed dat jullie mensen hierop aanspreken, maar zouden jullie de volgende keer de TeM-knop willen gebruiken in plaats van de opmerking in het topic te plaatsen? Dat scheelt voor mij een hoop werk! :)

Enne, ik ben niet zo gemeen als ik lijk hoor... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 16:14

Muurp schreef:
Dames, ik vind het heel goed dat jullie mensen hierop aanspreken, maar zouden jullie de volgende keer de TeM-knop willen gebruiken in plaats van de opmerking in het topic te plaatsen? Dat scheelt voor mij een hoop werk! :)

Niet?! :oo

:D

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 16:37

Lianne86 schreef:
Zelf zou ik er ook niet aan beginnen... Je bouwt een band op en weet zeker dat je afscheid zult moeten gaan nemen (de kans dat hij in de buurt blijft en je hem mag verzorgen is gewoon heel erg klein...) Vandaar dus...

Dat is ook de reden waarom ik er niet aan ga beginnen :) , wss is hij nog lang niet verkocht door de paardenmarkt, dan ga ik hem heel erg missen ..

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 16:45

pippenstein schreef:
Hey meiden

Kijk aub wel goed uit want er lopen ook een hoop rare lui tussen het paardenvolk!
Ga desnoods met een vriendin en vertel je ouders waar je heen gaat als je op zoektocht gaat naar een verzorg pony.

Toen ik vijftien was kon ik ook ergens een paard gaan verzorgen en rijden mocht ook maar toen begon ie ineens aan me te zitten en te vragen of ik hem wou zoenen. Ik bedoel maar !

Succes allemaal !

Gelukkig is het bij mij een eigenaaresse ;p

Isa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 18:06

Ik kom ook even binnenvallen :')

Ik was bijna een jaar op zoek naar een verzorgpony, en toen had ik er begin januari eindelijk één gevonden. Maar ik hoorde helaas na 2 maanden al dat hij wordt verkocht (wat hopelijk nog wel een tijdje duurt :+)
Maar nu begin ik voorzichtig weer een beetje rond te kijken naar iets nieuws..

Sandrita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 19:50

ik snap niet dat eigenaars verzrogers zoekt/of laat verzorgen terwijl ze weten dat ze hem toch weg willen doen... :n vind ik sneu voor die meisjes die zoooo graag willen..
blijven zoeken dames! misschien is die verzorgpony die jij zoekt wel dichterbij dan je denkt! :)

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 19:53

Mijn verzorgpaard staat ook te koop, en zo lang ze er nog is krijgt ze alleen van mij beweging :D Dus ik hoop dat het nog heel lang duurt!

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 19:59

TanjaxBas schreef:
xZiva_ schreef:
:(:)

Ik moet zeggen, ik heb een topplek gevonden! Ik mocht vandaag voor het eerst op 1 van de paarden, WAUW <3
Friezen zijn al droompaarden voor mij, maar nu heb ik er gewoon 4 om te verzorgen! <3

Dankje, maar echt super leuk voor je :D
Wij hebben ooit zelf een fries gehad, prachtig paard. Helaas overleden :(

F..F..Friezen?? :~

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 20:20

Over Friezen gesproken, momenteel mag ik tot April nog op een Fries rijden en die Fries is zo 20.000 waard! Hij is echt een schat en hij doet het onwijs goed. Ik kan niet alles met hem doen omdat hij een blessure heeft. Ik vind het jammer dat ik er binnenkort mee moet stoppen..

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:22

Isa schreef:
Ik kom ook even binnenvallen :')

Ik was bijna een jaar op zoek naar een verzorgpony, en toen had ik er begin januari eindelijk één gevonden. Maar ik hoorde helaas na 2 maanden al dat hij wordt verkocht (wat hopelijk nog wel een tijdje duurt :+)
Maar nu begin ik voorzichtig weer een beetje rond te kijken naar iets nieuws..

Jaa, wat ook mijn verzorgpony zou worden :')
Isa en ik moeten nu samen kijken, haha een strijd wordt ditt :Y)
*grapje*

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:23

MyHu schreef:
Mijn verzorgpaard staat ook te koop, en zo lang ze er nog is krijgt ze alleen van mij beweging :D Dus ik hoop dat het nog heel lang duurt!

Gelukkig gaat de paardenmarkt slecht :)

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:24

Sandrita schreef:
ik snap niet dat eigenaars verzrogers zoekt/of laat verzorgen terwijl ze weten dat ze hem toch weg willen doen... :n vind ik sneu voor die meisjes die zoooo graag willen..
blijven zoeken dames! misschien is die verzorgpony die jij zoekt wel dichterbij dan je denkt! :)

Had me dr al helemaal op verheugd, hopen dat breez dan een mooi plekje krijgt en voor Isa dat hij er nog eventjes is :o

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:24

HorseLove456 schreef:
pippenstein schreef:
Hey meiden

Kijk aub wel goed uit want er lopen ook een hoop rare lui tussen het paardenvolk!
Ga desnoods met een vriendin en vertel je ouders waar je heen gaat als je op zoektocht gaat naar een verzorg pony.

Toen ik vijftien was kon ik ook ergens een paard gaan verzorgen en rijden mocht ook maar toen begon ie ineens aan me te zitten en te vragen of ik hem wou zoenen. Ik bedoel maar !

Succes allemaal !

hahaa, je weet maar nooit ^^

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:26

Doanique schreef:
Muurp schreef:

Niet?! :oo

:D

Nee hoor... :D
En nu mogen jullie weer on-topic, anders zou ik zelf het topic vervuilen, dat kan natuurlijk niet.

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:27

Ben al jaar aan het zoeken, dus als iemand nog een leuk bijrijdpaard weet in de omgeving aalsmeer - amstelveen voor mij of Isa, graag even melden :)

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:33

TanjaxBas schreef:
MyHu schreef:

Gelukkig gaat de paardenmarkt slecht :)

Ja, gelukkig wel! En ze is ook aardig hoog geprijsd, dus hopen dat niemand wil :P

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 21:27

TanjaxBas schreef:
HorseLove456 schreef:

Hey meiden

Succes allemaal !

hahaa, je weet maar nooit ^^[/quote]
haha neej iew als je daar over na denkt ;p