max66 schreef:het is mij opgevallen dat veel paardeneigenaren HULP nodig hebben voor hun paard, omdat het paard nog veel moet leren of een trauma heeft opgelopen of dat de eigenaar niet genoeg tijd heeft of ziek is en daarom een ervaren bijrijder zoeken. Soms vragen ze hier ook nog veel geld voor, soms wel 125 euro per maand ofzo! Dan vind ik het niet zo raar dat ze niemand kunnen vinden hoor!
Dat is juist de reden dat ik geen bijrijder wil. Mijn paard is absoluut geen appeltje-eitje en ik zou het vreselijk vinden als iemand er ellende mee zou hebben.
Mare geen tijd is juist een reden om een bijrijder te zoeken. Want dat bij elkaar opgeteld is dat juist een goede reden. Dan heb je als bijrijder dat paard gewoon een paar keer per week helemaal voor je zelf.
Ach en die prijs... Een maand 1x in de week manege lessen kost hier 62,50. Dus als jij dan 2x in de week kan rijden ben je niet duurder uit. Maar dan kan je wel bijna helemaal zelf bepalen hoelang je rijd, wat je doet enzo. Er is vaak wel een beperking als in, je moet dit of dat er bij doen... Maar kom dat zijn meestal ook de leuke dingen.