Nikkii_Lisa schreef:Ik zet er een kerstmuts op en wat sterretjes met PSP, klaarIk zag 'm al! Hij is leuk
Kan je dat zelf maken? Ik heb echt geen idee hoe dat moet
Ik wil zo graag een KerstLisa
.Hoe gaat het met jullie?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nikkii_Lisa schreef:Ik zet er een kerstmuts op en wat sterretjes met PSP, klaarIk zag 'm al! Hij is leuk
Kan je dat zelf maken? Ik heb echt geen idee hoe dat moet
Ik wil zo graag een KerstLisa
.

Ze zien er lekker bol uit in hun wintervachtje. En de 2 veulens zijn alweer 3 en 4 jaar! Gaat echt hard! Toch wel jammer dat ik daar weg ben gegaan. Vaak toch nog spijt van, maar op dat moment heb ik toch de goede keuze gemaakt 
Maar dat betekende dat het crossen en springen uitermate goed ging
Even een foto erbij. Beetje slechte kwaliteit!
Ik en Raisa, Ik reed haar vandaag zonder bit.
Verder oowk nog zonder zadel gesprongen op Teatschke, een Friesche merrie.
Je ziet zowat niks maar dit vond ik wel een cool plaatje, ze springt bijna recht op
Even door de Plas draven. 
alleen toen begon t heel hard te sneeuwen en waren we besneeuwt
we ware bij mensen post af gaan leveren wat verkeerd bezorgd was en daar hadde ze 2 hele lieve haffies
mariska zo hinnike en die terughinnike
maar toen gewoon wat oefeningetjes gedaan wat ik normaal ook in de wei zou doen en dat hielp
ze heeft ook haar angst voor rare dingetjes op de weg kwijt
(bijv. witte strepen) op t laats liep ze er gewoon overheen..eerst was ze ervoor uit aan t wijke en das niej zo handig als der auto's aankome 
Ikke niej..
en de week erna ook dinsdag vrij 
agja,,komt wel

de week erna heb ik op dinsdag ook vrij
en als t goed is ga ik op een van die dinsdagen naar die jongen heen. maar van tevoren vroeg opstaan en naar mariska en nike
en als t niej door zou gaan..nog langer naar mariska en nike
k kan niej uitslape
zal ff kijken hoe ik het ga doen.
alleen maar feestjes gehad, films gekeken met de halve wereld, gewerkt en paard gereden
Voor de verandering 
toen een voorstelling verplicht zien
van school:s daarna snel naar huis fietsen en kranten doen tot in het donker. zaterdag. opstaan,,krante waren er nog niet naar mariska en nike
naar huis. krante vouwen + rondbrengen tot nog lang in t donker
hehe.. moest j voor ckv1 naar de voorstelling? moest ik ook altijd toen k in de 4e zat..
.