Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 14:13

Ja hoor... Regelmatig!

Vaak gewoon zo via PB, of ik hem ff wil verplaatsen omdat hij anders te ver weg staat... Uhm... Nee?!?

Lolacabana

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 14:16

Ik heb nu een hele fijne gevonden :D. De vorige was wat minder, maar die ik nu heb die rijdt Kaylak heel fijn en gaat ook heel lief met haar om. Kan ik eindelijk op de dagen dat ik Kaylak niet doe met een gerust hart mijn schoolwerk e.d. doen.

Hoop dat jullie ook snel een fijne en betrouwbare bijrijdster vinden :)

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 14:20

wat een fijn nieuws Lola!

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 14:45

Loes1996.. jij zit in hetzelfde gebied.. haha!

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 15:59

Ja zag t al op mp en bokt ja! Haha

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:38

Ik heb ook weer iemand die het gaat proberen. Eerste ritje was niet verkeerd.

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:28

Ik snap gewoon niet hoe bijrijders (ben er zelf een) kunnen vragen om het paard te verhuizen of zoveel eisen hebben. Ik zelf heb de eerste maanden naast mijn verzorgpony gelopen om hem beter te leren kennen. Nou had ik bijna mogen rijden helaas een blessure kan pas ergens in Juli rijden en heb haar sinds Oktober, maar stoppen ECHT NIET ik vind het beest geweldig en ben verder heel erg vrij en de mensen op die stal zijn ook super aardig . Plezier heb je ook met een paard als je er niet op kan rijden dus vind het zo stom dat sommige mensen alleen maar geven om het rijden. Ik hoop dat jullie een goede bijrijder/verzorger vinden en de verzorgpony/paard zoekers net zo'n geweldig paard als ik vinden!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 06:30

Ja maar als je zo'n bijrijder als jou vind ben je 3 jaar verder :+

nou ben zo zenuwachtig dat ik gewoon er ziek van word.. Nog 1 dag ..

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:16

@_nvds ik geloof dat ik iemand ken die jouw ook kent als jij in Zoetermeer woont en op Stedelijk zit. Wat een vervelend verhaal hoop echt dat je paardje beter wordt!! 4 jaar dat wenst niemand jouw paardje toe

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 09:10

Nvds, weet je al wat meer?

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 09:56

Nee ik moet om 1 uur paard laden , 2 uur bij de kliniek

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 11:21

Succes vanmiddag !

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 12:09

Mijn merrie is ook nogsteets niet 100%...

Ook ik ga binnenkort voor het eerst op bezoek bij een kliniek.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:17

Nou Peelie jij ook succes met je paardje...wat een nare berichten :(:)

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:21

ik heb voor zaterdag een afspraak met een potentiele bijrijdster. Voldoet niet aan al mijn eisen/wensen maar ja, heb niet heel veel keus dus nodig haar uit en hoop dat het een beetje klikt :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:31

Ja, het is heel vervelend. Maar er nu nog iets aan veranderen kan ik niet.

Misschien wel haar manier om er voor te zorgen dat ik Nash lekker zelf door rij :+

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:12

@Adin, ben heel benieuwd, haha! Hopelijk is dit wel wat dan :).

Ik ben nog steeds dol gelukkig met mijn nieuwe verzorgpaard!

Iedereen veel succes met zoeken ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:41

Peelie schreef:
Misschien wel haar manier om er voor te zorgen dat ik Nash lekker zelf door rij :+

:+ Ik heb ook wat aan de hand .. Weken heeft [***] zowat niet naar mij omgekeken (als ik in de weide kwam dan kwam hij niet eens kijken, bleef gewoon zijn eigen ding doen), gisteren is er iemand komen kijken om te verzorgen en zowel gisteren als vandaag was hij überaanhankelijk naar mij toe :+ Nu vind ik het alweer bijna zielig dat ik hem aan iemand anders "geef" :')

Wel sterkte met je paardje :(:) Wat is precies het probleem? Heb wat gemist denk ik ..

@ _nvds : enne? :(:)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:42

ze heeft waarscheinlijk een peesblessure. maar een scan moet dit uitwijzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:55

Ah, dat is minder .. succes ermee :(:)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:23

Peesblessure is dus geduld hebben. Nvds weet je al iets?

En voor hier *\o/* joepie ik kan stoppen met zoeken. Vandaag onverwachts iemand gevonden. Kwam eigenlijk alleen om als groom mee te gaan op de kar maar wil ze graag een dagje in de week vertroetelen. En klikt hardstikke goed met beiden. Heel blij.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:25

even voor jullie gequote uit een ander topic:

_nvds schreef:
Ik zal even een klein haha , kleiner dan dit kan ik niet wil het gewoon even van me afschrijven..

Voor de mensen die vroegen of ik het liet weten
Ver zijn we niet maar oke ,

Eerst begon die met de buigproeven. En rechtuit weg draven , liep ze alles goed. Geen stap verkeerd. Toen gingen we in de stene longeerbak dus op het harde gewoon draven. Liep ze rechtsom niet lekker. En linksom wel. Toen in het zand gewoon de longeerbak , liep ze weer rechtsom niet lekker en linksom wel. Toen heeft die der linker voorbeen geschoren want daar liep ze kreupel op. Heeft die dus 3 delen omstebeurt verdooft kwam ook niks uit , ze bleef rechtsom fout lopen en links goed. Het leek een beetje of ze steeds slechter begon te lopen. Toen gaf die der een middel waar ze duf van werd (vond het zo zielig) Toen hebben we dus der been op de foto gezet en daar kwam ook niks uit. Toen heeft die een scan gedaan , daar kwam licht uit dat ze ooit een peesblessure heeft gehad , hij dacht aan een jaar a 2 ongeveer geleden. Naja maar er kwam nog niet uit waar ze nou precies zo kreupel van loopt. Dus we gingen toen verder want der been ( met been bedoel ik van de hoef tot de knie) was ondertussen het probleem dus niet. Zijn we naar der schouder / elleboog gegaan. Hebben ze eerst buigproeven gedaan , nou jewel hd echt pijn want ze ging gillen etc. Vond het echt zielig , maar ze liep met die buigproeven recht uit nog steeds niet kreupel en nog steeds wel in de longeerbak rechtsom. Dus hebben we der schouder op de foto gezet. Omdat hij tijdens het buigen merkte dat ze in der linker schouder wat minder kracht tegen gaf , dus dat e daar misschien slap in is. Naja de foto zei weer niks en toen hebben ze nog 1 x iets verdooft + de scan erbij anders konden zeiphet niet zien en daar kwam weer niks uit. Ben dus niet zo heel veel opgeschroven behalve dat ze een peesblessure heeft gehad en het dus nu daar niet zit. Hij denkt aan een onstekking maar ondertussen waren e daar bijna 5 uur dus gingen we echt naar huis. Het was echt ook zwaar voor Jewel. Heb nu onstekkingremmers en pijnstillers mee gekregen ,moet een hele week stappen. (op schema) en dan volgende week kijken of ze nog kreupel loopt.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:29

leuk!

een peesprobleem is idd een kewstie van uitzitten.

ik heb vandaag weer een email gekregen van een meisje? die stuurd dan: 'Hier is mijn telefoonummer, want jou telefoonnummer staat niet bij de advertensie. ik wil dingen weten over Nash.'
Mijn telefoonnummer staat wel bij de advertensie :+ sommige mensen zijn gewoon te lui om het linkje aan te klikken. Dat is weer iets nieuws van Marktplaats.

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:51

soms lees der overheen

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:58

deviltjh schreef:
even voor jullie gequote uit een ander topic:

_nvds schreef:
Ik zal even een klein haha , kleiner dan dit kan ik niet wil het gewoon even van me afschrijven..

Voor de mensen die vroegen of ik het liet weten
Ver zijn we niet maar oke ,

Eerst begon die met de buigproeven. En rechtuit weg draven , liep ze alles goed. Geen stap verkeerd. Toen gingen we in de stene longeerbak dus op het harde gewoon draven. Liep ze rechtsom niet lekker. En linksom wel. Toen in het zand gewoon de longeerbak , liep ze weer rechtsom niet lekker en linksom wel. Toen heeft die der linker voorbeen geschoren want daar liep ze kreupel op. Heeft die dus 3 delen omstebeurt verdooft kwam ook niks uit , ze bleef rechtsom fout lopen en links goed. Het leek een beetje of ze steeds slechter begon te lopen. Toen gaf die der een middel waar ze duf van werd (vond het zo zielig) Toen hebben we dus der been op de foto gezet en daar kwam ook niks uit. Toen heeft die een scan gedaan , daar kwam licht uit dat ze ooit een peesblessure heeft gehad , hij dacht aan een jaar a 2 ongeveer geleden. Naja maar er kwam nog niet uit waar ze nou precies zo kreupel van loopt. Dus we gingen toen verder want der been ( met been bedoel ik van de hoef tot de knie) was ondertussen het probleem dus niet. Zijn we naar der schouder / elleboog gegaan. Hebben ze eerst buigproeven gedaan , nou jewel hd echt pijn want ze ging gillen etc. Vond het echt zielig , maar ze liep met die buigproeven recht uit nog steeds niet kreupel en nog steeds wel in de longeerbak rechtsom. Dus hebben we der schouder op de foto gezet. Omdat hij tijdens het buigen merkte dat ze in der linker schouder wat minder kracht tegen gaf , dus dat e daar misschien slap in is. Naja de foto zei weer niks en toen hebben ze nog 1 x iets verdooft + de scan erbij anders konden zeiphet niet zien en daar kwam weer niks uit. Ben dus niet zo heel veel opgeschroven behalve dat ze een peesblessure heeft gehad en het dus nu daar niet zit. Hij denkt aan een onstekking maar ondertussen waren e daar bijna 5 uur dus gingen we echt naar huis. Het was echt ook zwaar voor Jewel. Heb nu onstekkingremmers en pijnstillers mee gekregen ,moet een hele week stappen. (op schema) en dan volgende week kijken of ze nog kreupel loopt.

waar heb je die gevonden