Er zijn blijkbaar genoeg mensen die er begrip voor hebben, want heb al 5 reacties gehad en ben bij 3 al gaan kijken. Eén daarvan heb ik aangenomen, omdat de klik er gewoonweg is, het paard de aandacht/beweging nodig heeft en de eigenaren echt heel blij zijn met iemand zoals mij. Ik mag het paard elke dag verzorgen/rijden, mag doen waar ik mij goed bij voel (als ik naar het strand wil hoef ik maar even te SMSen en dan mag ik hem meenemen), als het paard naar de hoefsmid moet of ik wil dat er ijzers onder komen omdat ik veel wil gaan buitenrijden of ik heb iets anders nodig dan hoef ik maar te gillen!
Uiteraard ga ik hier geen misbruik van maken en zal ik ook zelf wat bijdragen wanneer mijn financieen dat wel toelaten! Ook wil ik, als het paard weer wat bespiering heeft nadat ik hem met longeerwerk heb opgepakt, gaan lessen. Zodat het paard ook lekker en goed gereden word.
Verder staat het paard vol-pension op een fijne stalling ( met binnenbak! ) en hoef ik niet te mesten of te voeren, maar ik ben hier wel toe bereid en het paard is een behoorlijke smeerkees dus ik zal ook zeker wat drollen uit de stal zeven

De enige voorwaarde van de eigenaren was: Ze gingen mij niet betalen

Nou, dat neem ik dan maar voor lief

Heb gelijk na de kennismaking de sleutel gekregen en ik kende de stal + de oude garde van daar ook nog (en zij mij, dus dat zal ook mee hebben geteld bij de eigenaren), dus ik ben helemaal enthousiast!

Ben ook gelijk de dag erna zelf lekker gaan poetsen en doen en gisteren weer. Aangezien ik vanaf morgen wel 2 weken op vakantie ben, wil ik het natuurlijk pas daarna echt op gaan pakken qua longeerwerk:j