NienSCHaap schreef:Het is altijd handig om zo'n kleintje in de buurt te hebben hoor
Haa, "ons soort" is dus toch niet helemaal niet-bruikbaar. hahaha moest lachen hoe je het bracht! maakt mijn avondje weer een stukje beter

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sylvia_B schreef:Awel, zondag komen 2 dametjes met ouders hier eens kijken.....
Ik ben benieuwd, nog wel erg jong maar wie weet.....
Wat kan je een 9 en 10 1/2 jarige laten doen?
mini shet poetsen, tuig laten poetsen maar qua stal ed?
Safiera schreef:Sylvia_B schreef:Awel, zondag komen 2 dametjes met ouders hier eens kijken.....
Ik ben benieuwd, nog wel erg jong maar wie weet.....
Wat kan je een 9 en 10 1/2 jarige laten doen?
mini shet poetsen, tuig laten poetsen maar qua stal ed?
Tuig laten poetsen zou ik mee oppassen, dadelijk zit er veel te veel olie/vet op... "Ja want het zoog er zo in" of zoiets. Heb het al eens meegemaakt op een manege, al het tuig sopte van de olie. Niet handig, want dan valt het gewoon uit elkaar.
Maargoed. Ze kunnen ook best een stal schrobben (voer en waterbak bijv.) en uitmesten een beetje. Misschien met z'n tweeën een stal of zo? zijn ze even zoet. Je hebt speciaal kleinere/lichtere mestvorken voor kinderen, zoiets zou ideaal zijn.
Wat zocht je precies? Ruitertjes voor de shet? Dan zou je ze ook kunnen leren longeren met dat beestje. Om een voorbeeld te noemen.
Nicky84 schreef:xJolien schreef:Jeeeeeeuj!
Woon je in Dronten of Nieuwegein? Ben je in het bezit van een rijbewijs?
Sylvia_B schreef:Ik zocht een verzorgster (dus geen bijrijdster!) voor de shet en haf.
Haf is denk ik te groot en onhandelbaar, maar dat weet ik niet tot ik ze gezien heb.
Hum dat in vetten is dus een goede tip. Dat mogen ze dan dus alleen doen als ik erbij ben, voordeel van de pony's aan huis hebben.
Paddock mest eruit halen is dat ook haalbaar?
Paardenterras vegen?
Hooi in netten doen?
Longeren zou kunnen alleen is shet een draak en ik vrees dat ze dan geregeld op de grond liggen.
Als ze niet te groot zijn mogen ze er wel op maar dan zonder zadel, Hij is ingereden en kan ook voor de kar.
Ik moet nog een zadel aanschaffen voor hem, maar ben op zoek naar westernzadeltje.
Ik geloof dat ik het maar even goed moet bekijken.
Vind het wel grappig kleintje, had alles geregeld inclusief gesprek met ouders.
Toont toch wel initiatief en inzet!
Dat kan ik wel waarderen!
Stiekem vind ik het wel leuk om aan de gang te gaan met die 2 ukken.
Alles hangt er ook van af wat paps en mams kunnen.
Ik zit in rolstoel, kan nog wel veel maar niet alles en veiligheid staat wel voorop.
Marocje schreef:Sylvia_B schreef:Ik zocht een verzorgster (dus geen bijrijdster!) voor de shet en haf.
Haf is denk ik te groot en onhandelbaar, maar dat weet ik niet tot ik ze gezien heb.
Hum dat in vetten is dus een goede tip. Dat mogen ze dan dus alleen doen als ik erbij ben, voordeel van de pony's aan huis hebben.
Paddock mest eruit halen is dat ook haalbaar?
Paardenterras vegen?
Hooi in netten doen?
Longeren zou kunnen alleen is shet een draak en ik vrees dat ze dan geregeld op de grond liggen.
Als ze niet te groot zijn mogen ze er wel op maar dan zonder zadel, Hij is ingereden en kan ook voor de kar.
Ik moet nog een zadel aanschaffen voor hem, maar ben op zoek naar westernzadeltje.
Ik geloof dat ik het maar even goed moet bekijken.
Vind het wel grappig kleintje, had alles geregeld inclusief gesprek met ouders.
Toont toch wel initiatief en inzet!
Dat kan ik wel waarderen!
Stiekem vind ik het wel leuk om aan de gang te gaan met die 2 ukken.
Alles hangt er ook van af wat paps en mams kunnen.
Ik zit in rolstoel, kan nog wel veel maar niet alles en veiligheid staat wel voorop.
Ik heb zelf een jaar of twee (bijna 3?) op een pensionstal geholpen. Begonnen als 13 jarige, en vond het hartstikke leuk! Niet rijden, dat deed ik op de manege. Maar na de les ging ik dan naar die stal, en ging helpen uitmesten, vegen, poetsen, paarden binnen of buitenzetten. Heb me echt prima vermaakt daar! Zou niet zo snel beginnen over rijden dus, dat is een mooi cadeautje als dat kan, maar nu nog niet toch?