Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 07:59

HorseLove456 schreef:
Deetjeeuh schreef:
haha, balen net iets te ver -O-

Hoezo dan?

Daar wonen best veel mensen die ik van internet ken en er zijn meer verzorgpaardjes xd

Sanniey

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:24

Ik kom ook even binnenvallen.
Ook ik ben op zoek naar een paardje. Het liefst wel om ook te rijden. Ik heb net m'n andere bijrijdpaard opgezegd. Helaas waren wij niet de juiste combinatie ..
Wie weet vind ik hier wat :)

manuela_j

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 16:20

whaha nou net een reactie gehad op m'n advertentie op mp. haha meisje wou er betaald voor krijgen.
hmmm vindt ik wel een rare opvatting voor een verzorgsmeisje.
dat ik haar moet betalen zodat zij lol heeft met onze pony. of zie ik dat nu weer verkeerd???

nou zaterdag komt een meid kijken. ben eens benieuwd.

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 16:37

manuela_j schreef:
whaha nou net een reactie gehad op m'n advertentie op mp. haha meisje wou er betaald voor krijgen.
dat ik haar moet betalen zodat zij lol heeft met onze pony. of zie ik dat nu weer verkeerd???

Neeh , Echt niet , Eeerde moet wij dan betalen , ik zou alleen geld vragen als ik elke dag eten moet geven en de stal uit moet mesten en de paarden op de wei moet zetten enz.

Sanniey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:10

manuela_j schreef:

Haha, kan me voorstellen dat je dat raar vind.
Ik kan me enigszins voorstellen dat wanneer je een paard voor iemand gaat rijden die je bijvoorbeeld nog moet inrijden of waarvan wordt verwacht dat je die naar het Z rijdt, maar als je zelf reageert op een advertentie van een verzorgpony dan kan je toch niet ook nog eens verwachten dat je daar geld voor krijgt? Wat een grap :P

Succes zaterdag! :) Hopelijk is het wat

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:48

Ik ben gisteravond langs geweest, en ga dalijk weer! :D

Sandrita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:52

ik hoef niet meer te zoeken!! *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* Vanmiddag ff na mensen verderop in de straat (vorig jaar al paar keer geholpen) geweest, en beetje geklets en vroeg of hun nog hulp nodig hadden voor de paarden en stal etc. ja vonden ze super!! Dus vanaf nu mag ik daar zo vaak komen als ik wil,afmesten, poetsen verzorgen, longeren rijden. wat ik wil:D dus kben super blij!! en hun konden mijn hulp goed gebruiken:D *\%/* *\%/* *\%/* IM SO HAPPY!

@horselove Tot morge!! 11 uur!! :D

EDIT: ze hebben 4 paarden en een kleine pony
Laatst bijgewerkt door Sandrita op 01-03-13 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:54

Wat leuk!! *\%/*

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:15

Ik ben weer terug, ben gister voor het eerst geweest, even kennis gemaakt enz. Vandaag geholpen op stal en paardje gepoetst + gelongeerd :D morgen mag ik de andere even poetsen en longeren, en weer hetzelfde paard als vandaag poetsen, longeren en daarna er op! *\o/*

pippenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:25

Hey meiden

Kijk aub wel goed uit want er lopen ook een hoop rare lui tussen het paardenvolk!
Ga desnoods met een vriendin en vertel je ouders waar je heen gaat als je op zoektocht gaat naar een verzorg pony.

Toen ik vijftien was kon ik ook ergens een paard gaan verzorgen en rijden mocht ook maar toen begon ie ineens aan me te zitten en te vragen of ik hem wou zoenen. Ik bedoel maar !

Succes allemaal !

eclair98Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:26

Ja dat hoor je vaker! Heel vervelend als het je overkomt ja! Mijn ouders zijn beide keren de eerste paar keer mee geweest :D

manuela_j

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:43

oh leuk voor jullie die nu een verzorgpaard hebben gevonden. vindt echt leuk ;).

enja erlopen inderdaad rare lui tussen. daarom is m'n pa vroeger altijd mee gaan kijken voor de eerste keer en dan ging hij zo nog wel eens mee. die meid die morgen bij ons komt kijken is bijna 17 maar komt ook met haar pa. en dat vindt ik alleen maar goed. ouders horen ook mee te gaan, met een kennismaking, want je weet maar nooit.

Sanniey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 22:17

Wat superleuk dat jullie wat gevonden hebben! Heel veel plezier ermee :) Doe afentoe even een update hoe het gaat, vind ik wel leuk om te lezen!
En inderdaad, er zijn genoeg gekke mensen. Maar gelukkig ook een hoop mensen die op een leuke manier gek zijn ;)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 23:06

mijn moeder is gisteren ook mee gegaan :D

ik was laatst iets tegen gekomen, bleek de eigenaar al eens vast te hebben gezeten omdat ie aan zn stalhulp/bijrijder zat :=
meteen afgehaakt dus.

maar ik ben helemaal happy! ik ben er pas 2 dagen geweest, maar ik voel me er zo welkom! :)

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 09:14

Haha , Wat leuk dat jullie nu ook vp's ehbben!
Maar ik had nog even een vraagje.
Kun je longeren in een gewone wei of loopt ie dan de grond stuk. Ze hebben namelijk geen longeerbak.

manuela_j

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:26

Ja met dit weer lopen ze wel de wei kapot. Moet je even aan de eigenaar vragen. Is altijd beter en krijg je geen gezeur achteraf

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:26

Kun je niet in de gewone bak?

juma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:28

maar het is ook lastig want als je een leuke hebt zijn ze weer verweg om te verzorgen

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 11:09

Ik verzorg nu 4 friezen (even voor het beeld) en het is hooguit 5 minuten fietsen! dat ik ze niet eerder gevonden heb :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 11:33

Wat fijn dat jullie allemaal iets hebben gevonden! Bij mij helaas nog niets.. -O-

twandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 11:47

ik heb ook nog vaak geluk gehad met ponys en paarden heb veel voor vrienden mogen rijden en toen zat ik ineens een poosje zonder paard..
toen ging ik stage lopen voor mijn opleiding helpende zorg en welzijn op een buitenschoolse opvang en daar kwam toen een invaller
zij vertelde dat ze een paard had maar geen tijd en dat het paard heel ver weg stond
toen vroeg zij of ik haar paard wou rijden, dat wou ik eerst niet want het was veeel te ver weg
toen mocht ik een stal uitkiezen en dat heb ik gedaan
de stal waar ik die zomer al elke dag rond had gelopen had een plekje vrij
sinds 1 februarie staat phantoma daar en maken we veel plezier
binnenkort pakken we het rijden op en gaan we een mooie zomer krijgen dacht ik zo!

maar ik heb ook een paar paardjes gereden die ik vond op marktplaats gewoon blijven doorzoeken
langs huizen gaan is ook een goeie maar niet doen als je nog erg jong bent dan heb je de verantwoordelijkheid nog niet van het rijden in je eentje

succes met zoeken !!

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 13:41

Ik zou eindelijk een verzorgpony krijgen, afspraak al gemaakt ... Nu staat hij te koop, dus gaat het niet door -O-

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:48

:(:)

Ik moet zeggen, ik heb een topplek gevonden! Ik mocht vandaag voor het eerst op 1 van de paarden, WAUW <3
Friezen zijn al droompaarden voor mij, maar nu heb ik er gewoon 4 om te verzorgen! <3

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:49

Aaahw jammer Tanja :(
Wel stom dat ze dan uberhaupt iemand zochten om te verzorgen... :\

Leuk Ziva! :D

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 23:00

TanjaxBas schreef:
Ik zou eindelijk een verzorgpony krijgen, afspraak al gemaakt ... Nu staat hij te koop, dus gaat het niet door -O-

Waarom niet? Mijn verzorgpaard staat ook te koop hoor. Paardenhandel loopt slecht, dus ben er nog wel een tijdje.