Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(voor dat k je succes wenste)
dan glijdt ze van boven naar onder tot stukje recht bij de stal en staat ze zo stil te kijken van kijk es wat IK kan
ladyzwien schreef:haha dank je wel.
iemand verder nog wat leuks beleefd of wat dan ook?
zou mooi zijn vconcorde
hoezow dat wieke??? omdat tie wat verkouden was ofzoiets las ik 
:s
Dit is de eerste winter voor haar dat ze s'nachts niet naar binnen gaat omdat ze nu al bijna 3 is, dus dat is even wennen voor dr.
Zometeen de paardjes weer even buitenzetten en de stallen uitmesten, even Raisa Pakken, en dan ga ik ff lekker binnen rijden.
Raisa heb ik een tijdje geleden ingereden, en het gaat nu Zuper, ik kan haar aleen niet met Bit berijden want dan word ze helemaal Hyper. dus ik rijd haar gewoon bitloos. Verder doet Raisa het ook prima voor de sleep, dus ik verwacht niet dat er veel moeilijkheden komen als we met de kar gaan beginnnen
mariska stond eerst ook altijd buiten in de winter
ze had dan wel een schuilstal in de wei maar toen nike kwam..die ook in de zomer gewend was om op stal te staan kwam er een nieuwe stal
wat doen jullie trouwens aan de verkoudheid?
(als jullie er iets tegen doen)

Hopen dat ie gauw beter wordt!
Maar.. de fanfare moest ook onze kant op. Aan de ene kant wilde Lies blijven kijken, maar aan de andere kant wilde ze vluchten. Tja dan maar galop op de plek en omhoog.
Uiteindelijk kreeg ik haar weer vooruit, maar ze was zó aan het trekken aan die teugels!
Oei slecht hè?
En vrijdag stormde het zo hard dat ik niet wegmocht van m'n ouders. 

Doeiii
Gelukig er zonder problemen weg gekomen
.

.