Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Serendip90 schreef:Ik knapte (nu zoek ik niet meer ;')) ook echt af op advertenties met "alles is aanwezig, zadel, hoofdstel blabla..."
Allemaal leuk en aardig, maar heel fijn dat iemand voor hem/haar een fijn zadel heeft, maar vindt mijn paard zijn rug dat zadel ook fijn? :S Ken ook genoeg eigenaren die daar dan niets om geven en het zelfs handig vinden als iemand met een zadel komt rijden, hoeven zij het niet aan te schaffen...
amazing_lady schreef:Bijrijders die wat willen kopen voor hun verzorg paard is toch niks mis mee. De meisjes bij mij hebben allebei een eigen dekje. In principe is alles aanwezig en als er iets nodig is koop ik het zelf, dan kunnen ze achteraf daar niks over klagen. Willen ze wel zelf wat kopen dan is dat prima, maar hoeft niet. Alles moet dan natuurlijk wel passend zijn voor de pony.
Mindim schreef:Serendip90 schreef:Ik knapte (nu zoek ik niet meer ;')) ook echt af op advertenties met "alles is aanwezig, zadel, hoofdstel blabla..."
Allemaal leuk en aardig, maar heel fijn dat iemand voor hem/haar een fijn zadel heeft, maar vindt mijn paard zijn rug dat zadel ook fijn? :S Ken ook genoeg eigenaren die daar dan niets om geven en het zelfs handig vinden als iemand met een zadel komt rijden, hoeven zij het niet aan te schaffen...
Toen je afknapte op advertenties,w as je toen op zoek naar een bijrijder of op zoek naar een verzorgpaard?
Als je afknapt op een advertentie waarin staat dat alles aanwezig is voor je toekomstige bijrijdpaard, snap ik niet waarom je daar dan op af zou knappen.
Die genoeg eigenaren die je kent die het fijn vinden dat je zelf je zadel mee neemt, rijden die mensen allemaal niet op hun paard, hebben die allemaal zelf geen zadel?
gr_roos schreef:amazing_lady schreef:Bijrijders die wat willen kopen voor hun verzorg paard is toch niks mis mee. De meisjes bij mij hebben allebei een eigen dekje. In principe is alles aanwezig en als er iets nodig is koop ik het zelf, dan kunnen ze achteraf daar niks over klagen. Willen ze wel zelf wat kopen dan is dat prima, maar hoeft niet. Alles moet dan natuurlijk wel passend zijn voor de pony.
Als ze wat willen kopen vind ik het goed, maar als er in een advertentie staat dat ze geen bijdrage willen ge en, omdag ze wel spullen gaan kopen dan vind ik dat raar. Mijn bijrijders mogen spullen kopen, maar geen (winter) regendekens of een zadel. Hoofdletsel zou me minder uitmaken, maar dan wil ik het wel weten. Laat hem bv niet met een Mexicaanse of hackemore lopen omdat dat mooi staat. Ik ben gewoon een lastige eigenaar die niet van onnodige toeters en bellen houd