Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HorseLove456 schreef:naomi_mickey schreef:Wij zijn juist opzoek naar nog een verzorgster voor mijn verzorgponys, ze staan in vijfhuizen, maar niemand die kan en vriendinnen van mij wonen te ver weg..
Heb zelf nooit moeite gehad met het vinden van een verzorgpony..
veel advertentie's geplaatst?
Deetjeeuh schreef:Haha nee hoorTenminste, bij sommigeniet!
Ik ben nog steeds helemaal blij als op de manege een pensionklant mag helpen met uit de wei halen, of gewoon mag helpen
demymarley schreef:mijn moeder gaat ook altijd met me mee ze heeft dan wel geen hekel aan paarden, maar ze is wel een beetje bang, maar toch zet ze zich daar steeds overheen om me te helpen.
p.s. waarschijnlijk is mijn zoektocht naar een verzorgpony voorbij, ik loop nu een soort van stage bij een NH stal.![]()
![]()
demymarley schreef:nee het is niet voor school ofzo. maar gewoon om meer ervaring op te doen.
het voor zo lang ik wil, eigelijk zoiets als een stalhulp ofzo maar inplaats van geld krijg ik rijlessen.
het is echt super cool daar heel western-achtig en echt alles is daar te goede voor de paarden. er wordt niet gereden met bit en zweep en de paarden leven er ook in kuddes.
@AnikaTje
ja het is echt heel leuk verheug me er heel veel op
demymarley schreef:nee het is niet voor school ofzo. maar gewoon om meer ervaring op te doen.
het voor zo lang ik wil, eigelijk zoiets als een stalhulp ofzo maar inplaats van geld krijg ik rijlessen.
het is echt super cool daar heel western-achtig en echt alles is daar te goede voor de paarden. er wordt niet gereden met bit en zweep en de paarden leven er ook in kuddes.
@AnikaTje
ja het is echt heel leuk verheug me er heel veel op