Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:e normale klusjes horen er natuurlijk bij!
Het is ook prettig als je minimaal 2 x per maand bij mijn instructrice les neemt.
hihihihi
en dat ik vandaag een net zo leuke mail als gister terug krijg
*
Denken ze dat alles hier uitgebreid besproken wordt
Ik heb zelf een aantal maanden voor 2 ponies gezorgt (shetje en Tinker) waar ik niet op kon rijden, maar deed het met veel plezier,borstelen, voeren, uitmesten, grondwerk, wandelen enz.... Helaas werd de Tinker onverwacht verplaatst, deed erg zeer, was niet van te voren tegen mij verteld en ik begon net een goede band met hem te krijgen.... Er zullen meer mensen zijn die alleen grondwerk voorlopig prima vinden, maar kom ze maar tegen... Heb je nog contact op kunnen nemen met degene die alleen grondwerk wilde doen uit Tiel? Ik ga binnen 2 weken naar een ijslander kijken... pas nr 1 dus de kans is klein dat het meteen klikt, maar niet geschoten is altijd mis

Zoek schreef:Ik woon in Haaften en heb geregeld reacties gehad uit Vuren, dat moet toch wel te doen zijn omg. Gorinchem?
Had pas een leuke advertentie gezien van iemand uit vuren maar kan hem niet meer vinden....