Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_PatriciaH

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 21:23

Ik had ook veel info, nu niet meer en krijg nu, ook ondanks het mooie weer, wel wat meer reacties en leg ze het dan via de mail uit maar dan haken er ook al veel af....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 22:00

Citaat:
e normale klusjes horen er natuurlijk bij!

Het is ook prettig als je minimaal 2 x per maand bij mijn instructrice les neemt.

Ik heb mijn verwachtingen in bovenstaande tekst aangepast. Ben benieuwd of het verschil maakt.
Oja en heb van minimaal 3x 2x gemaakt. Verzorgster van mini shet gaat ook wat meer met de merrie doen.
En vaker mag altijd.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-04-12 22:11, in het totaal 2 keer bewerkt

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 22:01

Ik wil los van alles nog iets zeggen:

Ik vind als bijrijder heb je je maar aan te passen jij mag op een anders paard rijden dat is een eer, en niet andersom! die arrogantie van sommige komt me echt de keel uit. *nee ik heb geen eigenpaard :+ *

maaikiemike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 00:24

Eigenlijk mag ik me hier niet meer melden, maar lees nog steeds mee. Poeh, heb wel medelijden met alle paardeneigenaren die een verzorger/bijrijder zoeken! Maar geef niet op, ik had binnen 2 dagen 2 maal beet, dus het kan wel! Zoek, hoop dat het geluk ook eens aan jouw zijde komt, ookal zijn je verhalen af en toe lachwekkend/schrikbarend om te lezen, nu wordt het wel tijd!
En Horzlover, ik vind dat je gelijki hebt. Mijn paard is voor mij ontzttend waardevol en ik verwacht van een ander dat die er voorzichtig mee omgaat.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 07:29

Dank je! we gaan het zien....komt ooit goed! Waarschijnlijk als mijn paarden ouder zijn en goed doorgereden zodat iedereen meteen kan gaan rijden staan ze in de rij, nu moeten ze alleen maar wandelen en longeren en grondwerk doen en rustig aan een beginnetje maken met zadel maar dat is natuurlijk oersaai ;) :D hihihihi

Had gister een leuke reactie en ze vroeg mij snel iets te laten horen en natuurlijk heb ik dat gedaan, meid voegt me toe op Facebook maar op mijn mail krijg ik geen antwoordt terug, hoop niet dat ik wat verkeerds heb gezegt :o en dat ik vandaag een net zo leuke mail als gister terug krijg :D
Ik had ook nog iemand langs gehad echt een super leuke meid en dacht echt jeeehhh eindelijk iemand die helemaal bij mij aan sluit, geeft aan wat te laten horen want ze vond het echt heel leuk maar hoor helemaal niets :?

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 07:43

Zoek dat is niet oersaai, ja mensen die dat vinden zijn oersaai. het is bijzonder als je mag helpen met beleren van een paard en hem bomproof te maken ipv oersaai. *grrrrrrrr overdreven irritante mensen die ten minste de kans hebben om een paard te verzorgen, verwende krengen := *

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 07:57

Paarden zijn niet oersaai, ook al mag je er alleen maar mee wandelen of borstelen. Of helemaal niks. Als ik bij een paard ben, dan heb je mij al blij :D

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 09:58

Hihihihihi tja gelukkig denkt niet iedereen er zo over!! Maar mijn paarden zijn dan weer erg jong en soms wat onstuimig dus hele jonge meiden zonder ervaring kan ik ook weer niet alleen laten....
Meisje wat me nu helpt is 13 en dat gaat gelukkig heel goed maar rijden mag ze niet van mij!

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 10:29

Ik sta er over verbaasd dat ik veel lees dat mensen hun afspraken niet nakomen.... Is het zo moeilijk om te gaan rijden als je dat afgesproken hebt?

Ik heb er ook nare ervaringen mee, heb je iemand geregeld voor de vakantie en dan kom je er op je vakantiebestemming achter dat er alsnog niet gereden is....

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 10:45

Ja erg vervelend, vertrouw je iemand kan je het nog zelf doen!

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 10:54

Zoek, misschien durven ze niet meer omdat ze de stukjes hier op het forum gelezen hebben :D :D :D Denken ze dat alles hier uitgebreid besproken wordt *D Ik heb zelf een aantal maanden voor 2 ponies gezorgt (shetje en Tinker) waar ik niet op kon rijden, maar deed het met veel plezier,borstelen, voeren, uitmesten, grondwerk, wandelen enz.... Helaas werd de Tinker onverwacht verplaatst, deed erg zeer, was niet van te voren tegen mij verteld en ik begon net een goede band met hem te krijgen.... Er zullen meer mensen zijn die alleen grondwerk voorlopig prima vinden, maar kom ze maar tegen... Heb je nog contact op kunnen nemen met degene die alleen grondwerk wilde doen uit Tiel? Ik ga binnen 2 weken naar een ijslander kijken... pas nr 1 dus de kans is klein dat het meteen klikt, maar niet geschoten is altijd mis :j

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:34

Een bijrijdster zoeken is niet zo moeilijk..
Een verzorgster daarintegen............ :+

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:36

Ik vind mensen verwend die niet blij zijn met de kansen die ze krijgen.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:37

het maakt me ook niet uit als het een wat jonger iemand is. Ik wil best mee en begeleiding bieden in het begin. Maar het aankomende halfjaar valt er gewoon niks te rijden..
Erg jammer dat ze alleen willen rijden.

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:41

Tja dat is balen drenthe is nou net 3 uur met de auto voor mij

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:42

Haha ja dat word ook een beetje teveel van het goeie :')
Misschien neem ik nog een x de tijd alles in een advertentie te zetten.. :P

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:02

@Ziviaantje hihihihihi ja maar ben juist zo positief over alle reacties maar als ze dan niets meer laten weten dan is het voor mij snel klaar :o
Ja vind ze maar is, zulke mensen zijn schaars :D

Ik heb contact gehad maar nog niets terug ontvangen ;)
Spannend een ijslander, leuk!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 13:19

Volgens mij hebben diegene die er wel 100% voor gaan vaak zelf al een paard/pony :Y)
Ik heb nog steeds geen reacties, misschien dat het aan de omgeving ligt...Omg Gorinchem.
Mensen uit papendrecht en omgeving kunnen eventueel gewoon met mij meerijden.
Doet namelijk me Hengst wel gewoon zelf :D
Denk dat als die in de advertentie zou staan er meer reacties zouden zijn :+ :D

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 13:25

Ik woon in Haaften en heb geregeld reacties gehad uit Vuren, dat moet toch wel te doen zijn omg. Gorinchem?
Had pas een leuke advertentie gezien van iemand uit vuren maar kan hem niet meer vinden....

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 13:29

Valt ook weer even binnen ;)

Barcelano Ik heb er ook al verschillende uit Gorinchem, Arkel etc gehad die vonden uiteindelijk de afstand te ver.

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 13:53

Waarom wonen jullie allemaal aan de andere kant van nederland ~:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 14:32

horzlover schreef:
Waarom wonen jullie allemaal aan de andere kant van Nederland ~:(

Nou dat valt wel mee, maar tegenwoordig is voor sommigen 10 km al te ver weg krijg ik de indruk.
Ik heb in elk geval niets meer gehoord van het jonge meisje. Misschien dat haar ouders er niet blij mee waren.

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 14:40

Maar de helft hier woont in drente of in overijsel enz en ik woon in noordholland 45 min fietsen no problem maar er is gewoon geen ene PIEP

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 14:46

Zoek schreef:
Ik woon in Haaften en heb geregeld reacties gehad uit Vuren, dat moet toch wel te doen zijn omg. Gorinchem?
Had pas een leuke advertentie gezien van iemand uit vuren maar kan hem niet meer vinden....

Ze staan ook in vuren;)
Maar denk dat een bijdrage de boeman is...
Heb op MP maar even de postcode veranderd naar die van stal.
Misschien dat hij dan sneller wordt gelezen door mensen in die omgeving.
Laatst bijgewerkt door Barcelano op 24-04-12 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 14:48

Ik vind het niet erg als ik 1 of 2 keer in de week 15 km moet fietsen naar mijn hobby :D
Je moet er wel wat voor over hebben toch?? Als je in een straal van 3 km gaat zoeken, dan kun je lang zoeken denk ik.
Hopelijk vind ik nog wat.