Heey hallo allemaal... ik laat ook weer is wat horen he..! kwam er gister niet van... en donderdag na dat ik dus ff wat gezegt had ook niet meer... maarjaa nu kan ik weer ff kleppe! HEEY FELIES!! welkom terug in Holland!! en wat voor broek is het geworden Ier..? ( hoe ziet ie er uit? ) en nog ff door op het onderwerp van net.. ik heb daar meestal weinig last van dat van die irietante mensen gaan doen van ooww zal ik andere pakken bla bla bla.. ,want ik shop meestal toch mooi bij mn tante... want die heeft vet leuke kleren in de winkel altijd hangen... ( en het is helemaal leuk als je nog korting krijgt ook al moet je voor volle prijs betalen ben je beetje heel erg veel kwijt allemaal merk kleding )
Laatst bijgewerkt door PeertjeRijsa op 24-02-07 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt
whaha najaa ik zal wel moeten ,want na de vakantie moet ik iets van 2 weken ofzo naar school ( of iets langer weet niet precies ) en dan ga ik weekii naar duitsland (5 dagen ) gaat wel van school uit... maar gaan maar mogten maar 14 mensen van hele school.... maar vriendin/klasgenootje gaat ook dus heb er wel zin in!
nou er gaan van meerdere scholen mensen,,,, intotaal 35.... dan gaan we met bus naar Berlijn... en gaan we daar ook bij Concentratiekamp kijken enzo... ( is half uur rijden ofzo van daar... ) en duitse scholieren gaan ons de stad laten zien en we gaan geloof ik ook nog shoppe! en nog naar museum... maar weet eigenlijk ook niet echt waarom maar zo weinig mensen mogen... is ons niet verteld
Ik ben vorig jaar op Uitwisseling geweest naar Duitsland, met de hele klas. Het meisje bij wie ik een week doorbracht was heel aardig, hadden een vet mooi huis in een vallei. Heb het er heel erg naar mijn zin gehad Zou het nog zo een paar keer over willen doen..
hey dokter gaat kijken of ik niet een paraciet heb, en als ik dat heb kan ik antibiotica krijgen en dan gaat het weg ik hoop zo dat het dat is! ben ik er eindelijk vanaf
Beterschap.. hopelijk gaat het snel weer over... :
ik zit dan in een hotel.. ( 3 sterre ) maar is eigenlijk heel goedkoop de reis.. geloof iets van €90..en dan nog zakgeld... maar word geloof ik ook deel vergoed ofzo.... naja weet niet hoe het allmeaal precies zit..