Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lianne86

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 22:02

Ik knap nog meer af op de "dit kan op elk paard slaan, ik stel geen persoonlijke vragen, gewoon standaardvragen waarvan de helft in de advertentie al beantwoord zijn, maar die ctrl v werkt zo goed"-teksten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 22:04

Oh, die heb ik nog niet gehad :Y)
Dan staat me nog wat te wachten :')

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 22:05

@Sabine, goh, als ik nog geen geweldig verzorgpaard had en ik zeg maar aan de andere kant van Nederland had gewoond, had ik zeker gereageerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 22:41

Dank je :)
Dus juiste personen wonen duidelijk niet hier in de buurt :Y) :)) Maar ach, hoop doet leven zeker? :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 19:10

Wie weet wie weet. Zou aan de zoektocht een einde komen? Ik heb een reactie gegeven op een advertentie. Deze persoon schrikt niet af van niet steeds kunnen rijden, een allergie en een half uur busreis en dan nog een stukje wandelen. En is 19. Of deze week overdag nog of maandag ochtend eens kijken. Ik ben benieuwd. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 23:24

Klinkt goed! Hopelijk wordt het wat. Ik zal voor je duimen ;)

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 06:25

Ik ga van plekje verhuizen , dan heb ik meer dingen te doen!
Kan naar buiten heb 3 bakken etc. Dus misschien meer reactie haha

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:05

Ga je serieus alleen verhuizen om mee reactie op je adv. te krijgen?

Mijn ervaring is trouwens dat het geen een vloep uit maakt waar je paard staat voor de hoeveelheid en soort reacties die je krijgt.

Nash staat op een grote redelijk luxe stal met 3binnenbakken een enorme buitenbak solarium, warm koud wasplaats. Ik krijg nogsteeds penny meisjes, meiden die denken dat ze kunnen rijden, meiden die het te groot of te klein of te druk vinden op stal.

Ik vind alle buzz om me heen heerlijk. Lekker kletsen met mijn stalgenoten en een beetje tutten met de paarden. Lekker hobbelen. En door de hoeveelheid ruimte, nooit alleen, maar je rijd elkaar (bijna) nooit in de weg.

Toen ik op een.klein stalletje stond, kreeg ik meer reacties. Volgens mij heeft het gewoon met het seizoen te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 12:02

Hmmja, hier ook niet de ervaring dat het uitmaakt waar ze staan .. Enige wat hier niet is een binnenbak, maar voor binnenbakken moet je hier naar de echte manèges en daar heb je weer andere nadelen (oa dat die binnenbakken altijd bezet zijn :+ ). Wel gedraineerde buitenpiste van 40x40 (dus dubbel zo groot als een normale piste!), een gedraineerde roundpen en letterlijk in het bos .. Binnen poets- en wasplaats, 'kantine' om te zitten, drankautomaat .. Wat wil een mens nog meer? :Y) Paardjes fijn 24/7 buiten, bijna geen modder in de weide (en als er modder ligt dan kan je die altijd wel omzeilen). Dus je zou denken ... :+

(nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik de penny-meisjes bij voorbaat al uitschakel :Y) Er zullen er genoeg zijn van op de manège in de buurt die een verzorgpaard zoeken, maar daar begin ik gewoon niet aan .. maar dat is vooral omdat de pony van die manège komt en dat is doorgaans niet zo fijn, zeker niet als die meisjes dan ook nog op de manège blijven rijden .. ).

Maar ik denk ook niet dat ze gaat verhuizen om meer reacties te krijgen .. Ik denk dat gaat verhuizen voor de pony en zichzelf en hoopt nu meer reacties te krijgen omdat er meer mogelijkheden zijn :Y)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 12:44

Sabine, dat snap ik zelf ook :+ maar ze typt het wel zo :P

Ik heb Nash nu een paarden dagen zelf gereden (ook omdat mijn andere paard kreupel is) en hij loopt zooooooooo fijn nu. Ik ben helemaal in love met hem nu :D

hij is zo fijn in zijn mond, fijne gangen, fijne hulpen. joepie joepie joepie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 12:51

:Y)

Klinkt goed! Fijn hé, als het ineens zo goed gaat?
Ik heb dat met [***] ook, wat er met die pony gebeurd is weet ik niet maar hij is zo lief tegen mij, wil graag mee, wil meewerken .. en ja, als ik heel eerlijk ben is het nog steeds mijn pony .. [***] is super, maar [***] is toch echt mijn maatje .. In het begin was dat niet zo moeilijk, toen wilde [***] toch liever in de weide blijven als iets doen, maar daar is de laatste tijd geen sprake meer van .. is wel heel leuk! Maar ook moeilijk :')

Gisteren in de weide met de uitbaatster staan praten, over dat [***] zo lelijk doet tegen [***] als ik in de buurt rondloop .. Is echt wel een probleem hoor, maarja, wat doe je eraan? :\ [***] ziet mij echt als ZIJN baasje, we zijn echt een kudde van 2 .. en ik kan ook niet de hele tijd tegen [***] zeggen dat hij moet opzouten, want dan gaat hij misschien weer terug in de fase dat hij liever in de weide staat dan iets doet, en dat is ook niet fijn ... Terwijl we stonden te praten is hij een paar keer echt gezellig langsgekomen, hij was zo lief! Normaal is hij niet zo van het tutten en frutten en aaien, maar gisteren wel, en ik voelde me zo'n pennymeisje :o Op een bepaald moment stond ik met mijn handen in mijn zakken, armen een beetje naar buiten gebogen, en hij stak zijn hoofd gewoon door die opening, was zo gek, maar zo lief <3 En daar stond die dan met zijn oortjes naar voren, en ik stond zijn hals/manen te aaien, en zo een paar minuten lang .. Ook tegen mijn hondje was hij heel lief enzo, normaal jaagt hij op alles wat klein is, maar als dat klein spul bij mij hoort is hij gewoon lief.. <3

Dus ja, wat moet je dan hé :')

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:17

Ik ben ook sinds kort paardloos helaas :( hopelijk vind ik ooit iets in de buurt (arnhem-elst)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:20

Het maakt echt niet uit of je op een luxe stal staat of niet... Nouja, je krijgt op allebei dezelfde reacties alleen sommige mensen denken opeens in de winter "ik kan niet zonder een dak" :') Maar betere/meer ruiters verwachten zou ik niet doen.. Tenminste is mijn ervaring!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 20:59

Nou, met of zonder dat maakt geen piep uit...

Ik heb 2 enorme daken boven het hoofd. Ik krijg ook maar weinig reacties.

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 21:02

Voor mij maakt dat inderdaad ook niet uit :) ben geen mooi weer ruiter.. al ga ik met harde storm of hagel niet buiten rijden hoor.. haha! Jammer dat jullie zo ver wonen..

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:27

@peelie , nee ik ga serieus niet verhuizen daarvoor. Kan trouwens me advertentie der afhalen , mijn paardje liep al een tijdje niet lekker veearts geweest , waarschijnlijk niet meer te redden , ze is pas 4 ! Eerst foto's afwachten pff :(

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:49

_nvds wat verschikkelijk! Heel erg veel sterkte!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:55

Medie schreef:
_nvds wat verschikkelijk! Heel erg veel sterkte!

Dankjewel! Het is inderdaad echt rot .. |(

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 13:45

Mijn pony was ook 4 jaar toen hij heen ging.. veel te jong! Hopelijk komt er iets positiefs uit de foto's!! Ik duim voor je! :)

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 14:21

Wat ontzettend erg!! Jemig, ik duim voor je..

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 14:33

Zo vreselijk , het is echt me maatje.

Neem nooit meer een paard als het slecht afloopt :(

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 14:35

Verschrikkelijk he, heb t met mijn kanjer ook, zware peesblessure. Ben ook zo bang dat het niet meer goed komt, heb hem sinds augustus, en het zit allemaal niet mee :(

Medie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:29

Jeetje.. wat vervelend voor jullie zeg!!! Ik snap je gevoel _nvds.. ik kan dat ook nog steeds niet aan, al is het al bijna 2 jaar geleden! Maar.. nog niet aan denken joh! Geniet nog even lekker van je paardje, misschien valt het mee..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:44

Heel veel sterkte, i know the feeling van een paard wat kreupel is.

Het lijkt zo uitzichtloos.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 15:49

De dierenarts zei echt letterlijk dit:

Ik zie het wel erg somber in.. niet veel kans