Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ach, hoop doet leven zeker?
). Wel gedraineerde buitenpiste van 40x40 (dus dubbel zo groot als een normale piste!), een gedraineerde roundpen en letterlijk in het bos .. Binnen poets- en wasplaats, 'kantine' om te zitten, drankautomaat .. Wat wil een mens nog meer?
Paardjes fijn 24/7 buiten, bijna geen modder in de weide (en als er modder ligt dan kan je die altijd wel omzeilen). Dus je zou denken ... 
Er zullen er genoeg zijn van op de manège in de buurt die een verzorgpaard zoeken, maar daar begin ik gewoon niet aan .. maar dat is vooral omdat de pony van die manège komt en dat is doorgaans niet zo fijn, zeker niet als die meisjes dan ook nog op de manège blijven rijden .. ).
maar ze typt het wel zo 

[***] ziet mij echt als ZIJN baasje, we zijn echt een kudde van 2 .. en ik kan ook niet de hele tijd tegen [***] zeggen dat hij moet opzouten, want dan gaat hij misschien weer terug in de fase dat hij liever in de weide staat dan iets doet, en dat is ook niet fijn ... Terwijl we stonden te praten is hij een paar keer echt gezellig langsgekomen, hij was zo lief! Normaal is hij niet zo van het tutten en frutten en aaien, maar gisteren wel, en ik voelde me zo'n pennymeisje
Op een bepaald moment stond ik met mijn handen in mijn zakken, armen een beetje naar buiten gebogen, en hij stak zijn hoofd gewoon door die opening, was zo gek, maar zo lief
En daar stond die dan met zijn oortjes naar voren, en ik stond zijn hals/manen te aaien, en zo een paar minuten lang .. Ook tegen mijn hondje was hij heel lief enzo, normaal jaagt hij op alles wat klein is, maar als dat klein spul bij mij hoort is hij gewoon lief..
hopelijk vind ik ooit iets in de buurt (arnhem-elst)
Maar betere/meer ruiters verwachten zou ik niet doen.. Tenminste is mijn ervaring!