Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NienSCHaap schreef:Ik vind een hoofdstel, zadel enzovoort kopen voor een verzorg/bijrijd paard niet heel normaal.
maar ik geef toe dat ik het voor 2 paarden al eens gedaan heb een ander zadel kopenmaar dat was genoodzaakt.
Serendip90 schreef:Toch blijf ik erbij :p als mijn bijrijdster zijn springtalent (dat diep verborgen is) ontdekt en ze wil met hem wedstrijden gaan springen, dan ga ik niet een springzadel kopen (heb een heerlijk dressuurzadel wat ik het fijnst vindt en ben niet van het springen
) dus dan zou dat er in overleg mogen komen, zou ik misschien nog een deel sponsoren (met een dressuurzadel springen is toch minder fijn), maar ik vind als ik 1 goed passend zadel heb, dat gewoon genoeg
Maar stel dat er zoiets gebeurd, dan zou ik er wel voor openstaan, maar het niet zelf gaan kopen...
Sylvia_B schreef:Serendip90 schreef:Toch blijf ik erbij :p als mijn bijrijdster zijn springtalent (dat diep verborgen is) ontdekt en ze wil met hem wedstrijden gaan springen, dan ga ik niet een springzadel kopen (heb een heerlijk dressuurzadel wat ik het fijnst vindt en ben niet van het springen
) dus dan zou dat er in overleg mogen komen, zou ik misschien nog een deel sponsoren (met een dressuurzadel springen is toch minder fijn), maar ik vind als ik 1 goed passend zadel heb, dat gewoon genoeg
Maar stel dat er zoiets gebeurd, dan zou ik er wel voor openstaan, maar het niet zelf gaan kopen...
Ja maar dat vind ik dan weer anders.
Je hebt al een goed zadel en springt zelf niet.
In zo'n geval zou ik ook zeggen koop dat maar mooi zelf, maar dan wel bij een zadelpasser die ik ken en goed vind.
Ik heb geen hoefijzers meer onder de pony zitten, gesteld dat verzorgster veel over de weg gaat lopen met de pony en de pony moet daardoor hoefijzers dan heb ik ook zoiets van dan betaal je die zelf maar. Overigens heeft de pony nu hoefschoenen dus is niet meer nodig. Dat is voor mijn gevoel vergelijkbaar.