Het maffe is dus dat de eigenaar het gewoon kan maken; maar ik zou als eigenaar het toch even netjes overleggen. Iig zou ik ook niet zo afgescheept willen worden "ow, hij is verkocht, tot nooit":')
demymarley
Geplaatst: 27-02-13 18:22
ja kwas er echt kapot van ik heb overal advertenties geplaats en rond gevraagd op de manege maarja geen geluk. in Maastricht vind ik niet echt iets dus ik kijk ook al in Belgie maar daar is het hetzelfde 18+ 16+
mijn ouders vonden het natuurlijk heel egoistisch van de eigenaar maar meer konden ze er niet aan doen. en na die mail die ze me had gestuurd over dat ze de ijslander verkocht had heb ik nooit meer iets van der gehoord. het schijnt dat ze een nieuwe KWPNer heeft gekocht voor bij der andere.
YamaSaki
Geplaatst: 27-02-13 18:40
*valt binnen* Wat stom dat je VP toen gewoon verkocht is.. Niet erg netjes in ieder geval Nooit meer gevonden?
Ik woon ook verkeerd haha Iedereen wil rijden of het is te ver... Tja dat gaat em net niet worden met een ukkie haha Gelukkig is het niet persé nodig, maar ik had het zelf juist leuk gevonden om lekker te poetsen en knuffelen met een jong shetje... Ach misschien als het beter weer wordt
Maar zijn er meer mensen die het meemaken of zien? Eigenaren die niet netjes met hun bijrijder omgaan? (Ik hoor/zie soms om me heen dingen... :S Paarden spontaan verkocht; "Houdoe en bedankt"... Iets in die richting...) Hoorde het laatst ook weer van een oud-stalgenootje, verkocht zijn paard, zijn bijrijdster (rijdt er ruim 2 jaar) weet nog van niets... maarja... "Dat is niet mijn probleem" was letterlijk zijn antwoord... Maar ook betalen voor alleen verzorgen en stallen uitmesten :S
YamaSaki
Geplaatst: 27-02-13 18:53
Haha een varken? Mn vent staat als het kan 24/7 op de wei, maar er is ook een varken die je kan borstelen Een Shire...zal maar op je teen gaan staan
En ja, ik heb het vaker gehoord helaas... Zou dat zelf echt niet kunnen als ik een verzorgster zou hebben. Je houdt elkaar toch op de hoogte?