Ben paard - pony zoekende. Helaas, maar goed hopelijk komt er wat op mijn pad aanwaaien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maaikee43 schreef:tja.. moeilijk een bijrijder te zoeken? Nee, voor mij nu eerder andersom.
Ben paard - pony zoekende. Helaas, maar goed hopelijk komt er wat op mijn pad aanwaaien
Hippepony schreef:Maaikee43 schreef:tja.. moeilijk een bijrijder te zoeken? Nee, voor mij nu eerder andersom.
Het is moeilijk om een GOEIE bijrijder te zoekenbijrijders zijn er genoeg, maar het moet geen pennymeisje zijn, geen mooi-weer-ruiter, of weet ik wat
![]()
In welke regio woon je? dat hangt er ook van af. Ik woon in friesland, maar daar is ook niet super veel te vinden...![]()
Suc6 met zoeken!
Levita schreef:Mag ik mij hier ook melden? Heb zojuist een advertentie gezet omdat ik een bijrijder zoek voor mijn merrie. Ik heb nu een hele goede maar die kan maar 1 keer in de week. Echt een topmeid, komt haar afspraken na en klikt goed met mijn paard. Heb er heel erg lang over gedaan om te vinden, dus wil haar sowieso niet kwijt.
Maar nu ben ik 16 weken zwanger en straks kan ik helaas niet meer rijden. Dus zoek ik tijdelijk iemand die mijn paard ook gaat bijrijden voor minimaal 2 keer in de week. Dus de zoektocht is weer begonnen.
Ik hoef er geen geld voor te hebben, nakomen van afspraken vind ik veel belangrijker, dus ik hoop dat het helpt. Maar onze stal is niet erg goed te bereiken, eigenlijk alleen met de auto. We hebben wel een binnenbak dus nat worden in de regen kan niet.
Zoek schreef:xSCWx schreef:Nou mijn verzorgstertje liet gister via een mail weten dat ze naar stal ging. 10min later, ik ga vandaag toch niet want het regentvandaag is ze dan wel geweest, maar geen reactie op mijn sms hoe het ging.
Brrr hier zou ik niet zo goed tegen kunnen
Sylvia_B schreef:Tja, misschien is mijnadvertentie niet goed geschreven...
Misschien kunnen jullie je meinig eens geven?
Ik kreeg eerst een 13 jarig waar ik niets meer vanhoor en daarna eenafwijzing van een vriendelijke 18+ dame die zich niet geschikt voelde omdat ze maar 2 x kon, ik had al aangegeven dat dat geen probleem was, en dat ik toch iemand moest zoeken die de pony meer aandacht kon geven. Nogmaals erg vriendelijk geschreven, dusdanig dat ik het jammer vond dat ze niet wilde.