Leuk Ier, ik was gisteren naar Harderwijk gegaan met de gedacht om een leuk truitje tekopen. Maar ik heb een hekel aan die pashokjes waar je er uit moet. en dan ook echt midden in de winkel voor die spiegel moet gaan staan. (Ja mischien stel ik me aan maar ik heb daar zo'n verdomde hekel aan ) Maar goed uiteindelijk wel wat dingetjes gepast maar ik kon het niet goed zien en dus toch maar laten hangen
Oja dat ken ik al helemaal, hier in Ermelo in the blue Factory werken allemaal van die tuthola's van mijn school, en dan sta ik daar, dan zou ik echt wel door de grond kunnen zakken.
Euheu.. .. Naja, gister was het zo van i kwilde een broek, maar die maten waren daar zoo vaag. Toen ging zon meisje even wat broeken voor me zoeken Was wel beter .. beter dan dat t diegene was van wie ik weet wie zij is en zij weet wie ik ben het dat niet zo moet zijn
haha ja inderdaad, ik was gisteren zo in zo'n winkel, ik doe het gordijn zo aan de kant. (Ik kon in mijn hokje blijven want tegenover was een muur met spiegel) Duikt meteen zo'n verkoopster met dr kop het hokje in. "ow die is iets tegroot he, zal ik een andere halen?" Ik mega chagerijnig doek weer dicht
; Jaa t was heeeeel leuk! ook heeel veel leuke & Lieve mensen ontmoet.. en foto's heeft me nicht.. die moet ze nog eventjes sturen! maar als k ze heb dan zal k ze plaatsen!