Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Vorige week na een buitenrit dacht ik onregelmatigheid te voelen, maar na 3 passen was het weer weg. Uitgestapt en naar stal gegaan > volgende dag dik been..)

Alowaxx schreef:Ik zoek een verzorg pony in de omgeving Haarlem muis kunt iemand er wat mee of mij helpen

Terwijl het zo'n leuke pony is en hij echt nog wel graag met je meedoet en dergelijke (dit had ik in het begin niet verwacht
). Ook is het voor hem interessanter als hij regelmatig wat kan doen, in plaats van dan eens wel en dan weer een week niet en dan weer eens een keertje ..
), die aangetrokken wordt door de advertentie
) Eerst moe maken --> geen optie... vorige keer zat ze er met hulp op, na het rijden --> precies hetzelfde...

). Ik ga kijken, als ik er geen goed gevoel bij heb stopt het gewoon natuurlijk, als hij naar mij toe weer helemaal gaat veranderen enzo.. of weer terug banger wordt en dergelijke, dan blijft het maar zoals het is ..
met een ruitertje sjokte die braaf mee.. ik ga niet zo hard
) En nu... totaal andere pony lijkt het wel.. Mensen die ik het vertel snappen het ook niet... Tot iemand opeens zei "meisje bij mij op school zei dat een tijd terug, dat ie zo gek was... want die was er op gaan buitenrijden"... Ehm.. WIE?! En dan sta je op een grote stal
lekkere controle weer...

ach ja... ze vroeg er nog niet om hem gratis te krijgen omdat je een slechte eigenaar bent omdat je niet genoeg tijd hebt voor je paard
dus het valt nog mee!
Weet je .. hij staat 24/7 buiten met een schuilstal en een maatje, krijgt zijn eten en lekker veel ruwvoer, weide & stal worden proper gehouden en hij krijgt elke dag even aandacht en een aai .. Dus eigenlijk komt hij niks tekort, de basisbehoeften zijn er .. Alleen denk ik dat meer hem wel deugd doet, en dat kan ik moeilijk combineren (ook omdat het zo verschillende karakters zijn, het is echt wel makkelijker om je op 1 paard te richten, of 1 karakter, ipv met 2 verschillende karakters te moeten werken..)
). Gewoon beide erin en dan met de ene bezig en de andere deed dan wat die wilde (wat bij [***] was op een afstandje staan kijken, en bij [***] was dat ons komen irriteren
). Is wel fijn, maar ook geen optie om altijd te doen, is toch moeilijk om dan echt serieus wat te doen (en natuurlijk kan ik ook niet altijd een pony los laten in de piste, vind niet iedereen zo leuk
).
soms ging het ook niet even lekker.... als ie in een verveel bui was --> afsnijden, en dan ons echt in een hoekje vastzetten dat ik niet eens meer aan de goede kant kon afstappen.. want daar stond ie opeens elke keer als ik stapte/stil stond
en er in draf afspringen gaat weer te
)
) Tjah, netjes terug reageren dat dat geen optie is en dan hoor je er waarschijnlijk niets meer van... Mijn ervaring!
Kan ook wel, alleen graag hier op stal