Erg jammer, want heel veel mensen zoeken iemand boven 18 jaar,
snap ik ook wel..
weet je iemand in de buurt van Sneek (Friesland)? wil je alsjeblieft reageren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
justdiesel schreef:Hoe moeilijk is het toch voor mensen om te lezen wat er in een advertentie staat!
Krijg je weer een reactie van een jong grietje wat ook nog eens niet eens kan op de dagen waarvoor ik iemand vraag....![]()
Waarom reageer je dan in godsnaam!
Hippepony schreef:okee sorry hoor...
Ik ben ook zoekende en al een tijdje...
Dan begin je ook op zulke advertentie's te reageren..
Hippepony schreef:nee, maar als je zegt "het liefst" 18+ kan je wel reageren als je 13 jaar bent.
En als er staat "het liefst" op maandag en woensdag kan je wel reageren als je alleen op maandag en donderdag kan.
Ik heb nu zelf een advertentie geplaatst op Marktplaats.
Hopelijk krijg ik leuke reactie's
Hippepony schreef:nee, maar als je zegt "het liefst" 18+ kan je wel reageren als je 13 jaar bent.
En als er staat "het liefst" op maandag en woensdag kan je wel reageren als je alleen op maandag en donderdag kan.
Lauwttje schreef:Hippepony schreef:nee, maar als je zegt "het liefst" 18+ kan je wel reageren als je 13 jaar bent.
Als ik jou was zou ik wel kijken of er een rede in staat voor die 18+
Is het bijvoorbeeld alleen in de avond, een moeilijk paard, alleen bereikbaar met auto/scooter dan zou ik met 13 jaar niet reageren.
Maar staat er iets in over verantwoordelijkheid, of iets over stevig in je schoenen staan, zou je kunnen reageren. 't is maar net waarvoor ze iemand zoeken, en of je met 13 jaar jezelf goed kan inschatten. (genoeg tijd voor 3x in de week, genoeg verantwoordelijkheid, ook met slecht weer of toch alleen met 't zonnetje, ouders die er achter staan)
Mijn ervaring is wel dat het met je eigen advertentie het 'makkelijkst' gaat, dan kunnen paardeneigenaren zelf zeggen of ze je geschikt vinden of niet, anders hoeven ze natuurlijk niet te reageren. Succes iig, hopelijk vind je wat!
Zoek schreef:@lauwttje, in een korte tijd heb ik er nu 6 reactie gehad waarvan er 5 zijn langs geweest en één jonge meid is blijven plakken de rest geeft aan nog wat te laten horen maar hoor niets meer of ze komen gewoon niet eens op hun afspraak....
Zo moeilijk ben ik niet en mijn paarden zijn ook super leuk maar heel jong dus rijden zit er nog even niet in of ze moeten ook les nemen maar niemand die dat ziet zitten lijkt wel![]()
Pffff ik weet het ook niet meer en heb me al bedacht of het aan mij ligt
Gister nog wel een hele leuke mail ontvangen van een meid maar die is ook pas weer 15 en wil zo graag oemand die ouder is en meer ervaring heeft, misschien laat ik haar toch eens langs komen om te zien of dat wel werkt want de oudere meiden laten tenslotte ook niets meer weten....
Chaos schreef:Ik werd toen ik iemand zocht om mijn B-pony te leasen ook gestoord van de reacties. Meiden van 10-15 die totaal de advertentie niet gelezen hebben en dus:
vragen ze of ze mogen verzorgen » Nee, het is een lease-pony Of ze vragen waar die staat (staat in advertentie), of dat ze hem wel tam willen maken (pony met verleden) want ze hebben al zo veel ervaring opgedaan op de wilde paarden van de manege.
Of je krijgt aso-berichten terug (ouders kunnen er ook wat van) of de berichten zijn totaal niet te lezen.
Nee, de meeste jonge meiden die een verzorgpaard zoeken zouden op zijn minst meer moeite kunnen doen een advertentie goed te lezen, en om een NET, BELEEFD, grammaticaal correct mailtje te typen en te verzenden.