Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukkk. schreef:Ik lees even terug, maar ik schrik er wel van dat er ook echt mensen zijn die hun spullen zo erg laten slingeren en gewoon erg laks zijn.
Ik zou het niet eens durven. En het klinkt misschien heel penny, maar ik zorg zeker altijd dat als ik wegga dat het allemaal netjes opgeruimd is, dat het schoon is, en de spullen die ik gebruikt zijn ook weer netjes en SCHOON in de kast liggen.
Jessicajoann schreef:anoukkk. schreef:Ik lees even terug, maar ik schrik er wel van dat er ook echt mensen zijn die hun spullen zo erg laten slingeren en gewoon erg laks zijn.
Ik zou het niet eens durven. En het klinkt misschien heel penny, maar ik zorg zeker altijd dat als ik wegga dat het allemaal netjes opgeruimd is, dat het schoon is, en de spullen die ik gebruikt zijn ook weer netjes en SCHOON in de kast liggen.
Dat is niet penny, dat hoort zo! Goede eigenschap toch
RobinJoep schreef:Romy1710 schreef:nee moet je op marktplaats kijken zijn genoeg mensen die een verzorg pony zoeken
Dat wou ik ook zeggen
Chubby schreef:Houten is zeker te ver weg Miranda?
anoukkk. schreef:Evelli schreef:Ik heb liever meiden van dichtbij. Als ze elke keer een eind moeten fietsen stoppen ze er sneller mee...... dat denk ik in ieder geval.
IK denk dat dat een beetje persoonsverschillend is, mocht er wel iemand op reageren kan je er altijd met haar over praten
coontje1 schreef:Hier is het ook normaal dat kinderen een heel stuk moeten fietsen naar school. Maar op de 1 of andere manier willen ze dit niet voor een verzorgpaard/pony. Ik denk dan altijd maar dat ze het ook niet echt willen misschien. Ik ga dit weekend wel even een briefje in de manege hangen. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk.