Hajj Ik heb super gave peesbeschermers bestekd van BR met bond gevoerd krijg ik van mn mama van sinterklaas! Ik moet oppassen en ik ga zo maar ff naar beneden voordat mn broertje en zusje samen het hele huis afbreken moet ook nog schetsen maken voor handenarbeid! saaaai
k heb alweer een vraagje ik zou voor mariska en nike een gelpad of zadelonderlegger kunnen kopen. de zadels sluiten niet helemaal goed aan. en dat zou misschien met een van deze dingen een beetje verholpen kunnen worden wat zou dan de beste keuze zijn volgens jullie? (wat ook t fijnste is voor de rug en t gewicht van het zadel verdeelt)
uhu.. ok bij mariska is t zadel eigenlijk gewoon te groot.. maarja kan der niks aan doen. en drukt voor heel erg op de schoft. en sluit achter ook niet goed aan. (kan dus ook welus klappere) bij nike ligt t wel redelijk maar sluit achter ook niet perfect aan. (d8 ik teminste)
zo'n rubberen ding die dan zo geknipt is dat hij bij de schoft enzo dun is en dan gedeelte waar de boom boven op zit en nog meer issie breder, beetje moeilijk uit te leggen.
Laatst bijgewerkt door _Wieke_ op 23-11-05 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat heet gwoon tennisracket of een schuimrubber onderlegger ofzo Fire heeft een geldpad, wel fijn en het werkt gwoon goed en ze zijn een stuk goedkoper dan die bontjes mja dat moet je natuurlijk zelf weten wat j eraan uit wil geven
Ik heb zo'n leuk nieuw dekje! moest het echt even kwijt hoor :-P ik zal binnenkort wel even foto's plaatsen. Ik ga morgen weer naar mijn knolletje. Rijden komt er niet van denk ik..heb ook nog bijles dus ben er pas laat. dat word wandelen denk ik =) en dan heb ik vrijdag en het weekend nog dus dat wordt wel weer lekker =D
pattypaard ik denk dat je het beste een bontje onder het zadel kan kopen. dan niet in tennisvorming, want een gewoon bontje is voor ook en dan sluit die voor ook beter aan. ik heb ook zo 1. het is zachter voor de rug en ik zit nu zelf beter op het zadel haha. denk dat dit het beste is omdat je zadel te groot is. succes ermee.
Gatver tis egt vies weer ..ga vanavond naar Fire want k moest nog shoppen voor sinterklaaskadootjes en was pas laat thuis..en vanaaf ga k lkkr met de auto dus hoef niet door de regen heheh..k ga buitenrit maken want Fire heeft dikke stalbenen