Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Peelie schreef:Nou. De meid van vandaag is tot nu toe de beste die ik heb gehad. Maar die kan de bijdrage niet leveren. Ze was ook wel echt een manege ruiter. 10 minuten lang draven zonder ook maar 1 volte te rijden. Heel saai. Maargoed. Ik ge er even over nadenken.
xPure schreef:Peelie schreef:Nou. De meid van vandaag is tot nu toe de beste die ik heb gehad. Maar die kan de bijdrage niet leveren. Ze was ook wel echt een manege ruiter. 10 minuten lang draven zonder ook maar 1 volte te rijden. Heel saai. Maargoed. Ik ge er even over nadenken.
Hmm, dat ik wel lastig! Dat ze alleen maar rondjes rijdt is inderdaad saai, maar ik denk dat dat automatisch wel minder wordt hoor, zeker als je het haar zegt.
xPure schreef:Peelie schreef:Nou. De meid van vandaag is tot nu toe de beste die ik heb gehad. Maar die kan de bijdrage niet leveren. Ze was ook wel echt een manege ruiter. 10 minuten lang draven zonder ook maar 1 volte te rijden. Heel saai. Maargoed. Ik ge er even over nadenken.
Hmm, dat ik wel lastig! Dat ze alleen maar rondjes rijdt is inderdaad saai, maar ik denk dat dat automatisch wel minder wordt hoor, zeker als je het haar zegt.
germie schreef:Nou, je hebt mijn ervaringen hier gelezen over bijrijders die vast houden in de mond. En ik wil dus echt een bijrijder die los kan laten. net als figuren rijden, sommigen blijven gewoon op de hoefslag tuffen. Maar bij een paard wat niet loslaat moet je juist veel figuren rijden. Ik let daar dus op, loslaten in de mond. En dan heb ik snel een oordeel klaar, ik moet nu wel, helaas. Je kunt vaak direct zien of iemand beetje gevoel heeft.
Peelie schreef:Heb ik haar ook verteld dat ze lekker figuren moest gaan rijden en lekker overgangen maken. Maar ze bleef alleen maar op.de hoefslag rijden. Ze hield hem ook heet strak vast in zijn mond. Terwijl hij zo fijn is.
Ze was er ook nog eens vanaf gevallen met het opstappenpositief is dat ze er wel gewoon weer op stapte.
Peelie schreef:Nee, ik heb geen zin in dat er punt 1 ongelukken gebeuren (omdat zogenaamd haar rijbroek te strak zit) en daarna, na meerdere malen aangegeven te hebben dat ze los moest laten nog vasthouden. Daar voel ik gewoon niks voor dat hij dan knetterhard in zijn mond word.
Hij is zoooo fijn te rijden, dat wil ik graag zo houden
Peelie schreef:Dat was haar excuus waarom ze er niet op kon komen. Ze bleef ook wel lomp hangen zeg maar.
Zaterdag komt er een andere meid kijken. Ze is wel erg lang 1.82 maar weegt geen drol 65 kilo.
Zolang ze kan rijden is de lengte ook niet echy een probleem denk ik.