* je juist niemand kan vinden, Heel veel succes Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
* je juist niemand kan vinden, Heel veel succes
Als het maar klikt toch en je maar lol hebt met een paard.
. Jammer dat Gorinchem zo ver uit de buurt is.
Dus denk dat ik het daar maar op hou!

Jess schreef:Dat heb je idd goed dan Kim, als je het niet bent de eigenaren eens bent is het voor alle partijen niet leuk. Fijn dat je bij de manege mag komen helpen
Was daar uiteindelijk ook snel weg! Zeker omdat ik elke week wel verrot werd gescholden door de eigenaresse
niet van die standaard manegeknollen
Eigenaresse van een ander paard bij mij op stal gaf aan dat haar eigen bijrijdster op zoek was naar een paard, aangezien deze artrose heeft en er dus niet meer fanatiek mee gereden mag worden, dus ze wilde graag een paardje erbij.. heeft nu een aantal keer met me meegelopen en vind mijn monster heel leuk.. dus ben heel benieuwd
niet te ongeduldig zijn er komt vanzelf een leuke verzorgster op je pad!! Zoek schreef:Hihihihi ja ik had er vrijdag een die heel graag "alleen" maar grondwerk wilde doen maar ik vind het belangrijk dat er ook wel eens gereden word en dat er wel eens een lesje genomen wordt (vanwege gewicht bij deze leuke meid niet mogelijk) , nu heb ik al een meisje lopen die alleen maar wandeld en zoek ik er iemand bij die ook kan rijden
) juist iemand die (voorlopig, maar mag ook altijd zijn) alleen grondwerk wil doen en verzorgen. Misschien is ze wel wat voor mij
Enspijk is niet ver van Culemborg.....
Zoek schreef:Zivaantje ze komt uit Tiel en als ik het goed begrepen heb heeft ze al een paardje in de buurt gevonden. Haar advertentie staat ook niet meer op MP? Ik heb nog wel contact met haar zal het eens vragen! (je vraag een vergoeding maar ze is werkloos door haar ziekte en kon daarom geen bijdrage doen als ik het goed begreep)
Vandaag had ik om 10 uur een afspraak met iemand en ik was netjes op tijd maar helaas niemand gezien
Als ik echt een bijrijder zou hebben wel, dan krijg je zelf ook meer kosten (hoefsmid enz.) en dat vind ik wel een bijdrage waard
Als ik zelf een bijrijdpaard zou hebben zou ik dat ook het eerlijkste vinden