Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

horzlover

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 22:55

barca jammer juist dat je zo aan gaaf paard hebt *nee ik ben geen av fan :+ * je juist niemand kan vinden, Heel veel succes

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 22:59

:) Als het maar klikt toch en je maar lol hebt met een paard.
Ik heb een tijd een pools karren paard bijgereden.
Op dat moment was me hengst nog niet onder de vrouw en de eigenaar was zwanger en wilde hem wat bijschaven en ik wilde me conditie weer opkrikken :)

Nu zeg ik altijd met een grote knipoog als men vraagt of ik een keer op hun paard wil rijden dat ik het alleen bij de AV hou :+

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 08:56

Ik vind Arabieren supergaaf, heb vorig jaar op vakantie 2 weken eentje gereden. Goed karakter, braaf, niet heet. Had hem zo mee willen nemen ;-). Jammer dat Gorinchem zo ver uit de buurt is.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 09:08

Emma_s_girl schreef:
Ik vind Arabieren supergaaf, heb vorig jaar op vakantie 2 weken eentje gereden. Goed karakter, braaf, niet heet. Had hem zo mee willen nemen ;-). Jammer dat Gorinchem zo ver uit de buurt is.

en waar zit jij? :D

hier geen bijrijder nodig maar een extra handje is toch niet verkeerd.....

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 09:10

Jeetje even niet de mogelijkheid gehad om bij te lezen en wat een reacties in eens hier..hihihihi

Ik heb gister weer iemand langs gehad, moeder en dochter maar denk niet dat ik dat wat vind :o

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 10:58

Ben ook niet serieus op zoek, maar mijn verzorgpaard staat te koop. En je weet maar nooit wanneer er iemand komt en haar meeneemt.

KimDiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 13:54

Zo, weer even bijgelezen :)
Kreeg nog een verzorgpaard aangeboden laatst, heb het afgeslagen. Was bij mensen waar ik al eens had verzorgd, en dat was grandioos misgelopen. Pony was superleuk! maar hoe ik behandeld werd, was wat minder. En hoe ze zeiden dat ik met het pony om moest gaan was ook niet super :(
Heb het erover gehad op de manege waar ik rij, mocht daar komen helpen met de paarden en pony's als ik zin en tijd had :) Dus denk dat ik het daar maar op hou!

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 13:58

Dat heb je idd goed dan Kim, als je het niet bent de eigenaren eens bent is het voor alle partijen niet leuk. Fijn dat je bij de manege mag komen helpen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 14:13

Mijn pony verzorgster gaat inderdaad verhuizen.
Ik heb dus toch maar een advertentie gezet.
Ik ben erg benieuwd wat er op afkomt en of er iemand op reageert!

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 17:50

barca: Wat balen zeg, ik vind AV prachtige paarden. Als ik geen eigen paard had en in de buurt woonde dan wist ik het wel! :9

Zoek: Top dat het nu ineens weer komt zeg! Gaat vast goedkomen, geduldig zijn dan komt het vanzelf!

Ik heb nu dus 2 verzorgsters, verzorgster 3 haakte af omdat ze een nieuw rooster voor haar werk had.
Beetje jammer.. ze wist dat er een nieuw rooster aankwam dan wacht je naar mijn mening toch even met zoeken tot je je rooster hebt?
Maar goed, het is wel jammer natuurlijk!

Ik zoek nu dus nog 1 bijrijdster voor mijn sportpony die wedstrijdambities heeft en hem wil gaan uitbrengen en hem fanatiek wil gaan rijden. :)
Helaas is Friesland zo'n gat haha

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 18:31

Zo heeft iedere provincie zijn problemen.
Laats kwamen er 2 meiden op stal en hingen dus zo briefje op met verzorgpony gezocht.
Ik had ze aangesproken dat ik wel 1 iemand zocht maar wel een bijdrage wil.
Staat er opeens daarna met koeien letters Gratis :+

KimDiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 19:06

Jess schreef:
Dat heb je idd goed dan Kim, als je het niet bent de eigenaren eens bent is het voor alle partijen niet leuk. Fijn dat je bij de manege mag komen helpen :j

Nee, was inderdaad niet leuk! Ponyke moest nog alles leren (was al 5/6) en dan wilde ze dat ik ging rijden en dat iemand dan met de longeerzweep in de bak zou staan om ervoor te zorgen dat ze bleef lopen.. Denk toch dat het leuker is dat je pony op hulpen reageerd? :) Was daar uiteindelijk ook snel weg! Zeker omdat ik elke week wel verrot werd gescholden door de eigenaresse :(

Dus manege vind ik prima zo, kom daar graag, en alle paarden zijn zo heerlijk verschillend :) niet van die standaard manegeknollen :)

xJanhy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 19:58

Oudere bijrijders met veel rij-ervaring zijn moeilijk te vinden, te weinig tijd met studies meestal, ikzelf moet ook nog kijken of ik mijn verzorgpaard kan houden volgend ivm universiteit...

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 20:05

Ik dacht 't wel te kunnen redden, maar mij is het ook niet gelukt.. Studie leed er onder..

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 09:39

Nou het is ongeloveloos maar ik heb volgens mij een bijrijdster :D Eigenaresse van een ander paard bij mij op stal gaf aan dat haar eigen bijrijdster op zoek was naar een paard, aangezien deze artrose heeft en er dus niet meer fanatiek mee gereden mag worden, dus ze wilde graag een paardje erbij.. heeft nu een aantal keer met me meegelopen en vind mijn monster heel leuk.. dus ben heel benieuwd :D

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 09:50

Ooo spannend!!! Hopen maar dat ze het leuk blijft vinden, en helemaal fijn dat het iemand is die ook al op stal rond loopt.

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 10:15

Pffft, ik ben ongeduldig.....
De advertentie is al 46 keer bekeken maar geen reactie tot nu toe.
Ik heb hem ook op MP gezet maar dat was pas gister avond dus daar hebben logischerwijs nog maar 3 mensen gekeken.

Dat is handig RGBrink om zo aan een rijdster te komen!
Dan weet je ook een beetje wat je krijgt.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 10:22

Je wil niet weten hoevaak mijn advertentie bekeken was en hoelang het geduurd heeft voordat ik eindelijk een reactie kreeg :o niet te ongeduldig zijn er komt vanzelf een leuke verzorgster op je pad!!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 12:22

Ik heb gelukkig geen haast en het is ook geen moeten.
Alleen zou het af en toe wel handig zijn.
Als de hengst op show moet of wedstrijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 13:22

Ik heb niet zo zeer haast.
Het is ook geen heilig moeten, ik wil iemand er een plezier mee doen .
Vroeger mocht ik geen verzorg pony en later was er weinig te vinden.

Ik geniet gewoon zo ook van mijn pony's achter het huis en nu met de zomer (hoop ik toch) kan ik buiten er uren naar kijken. Ik denk dat het de pony's worst zal wezen, of wortel in dit geval, of er nou wel of niet op gereden wordt.
Ook hier geldt: Alleen zou het af en toe wel handig zijn.

Ik hoop het Zoek.....
Vreemde is dat ondanks dat het geen heilig moeten is ik toch een soort van spanning/ongeduld voel.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 14:06

Ik herken het hoor, voor mij is het ook geen moeten maar het is wel fijn als ik een keer niet kan of ik ben ziek of ik wil gewoon ook een keer op de bank neer ploffen na het werk, dat ik weet dat er voor mijn paarden gezorgt wordt. Ik wil er ook graag iemand er een plezier mee doen ik heb dat tenslotte ook van mijn verzorgpaarden gehad maar het lijkt lastiger dan we denken! Komt vanzelf goed alleen wachten duurt lang...hihihihi

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 21:43

Zoek schreef:
Hihihihi ja ik had er vrijdag een die heel graag "alleen" maar grondwerk wilde doen maar ik vind het belangrijk dat er ook wel eens gereden word en dat er wel eens een lesje genomen wordt (vanwege gewicht bij deze leuke meid niet mogelijk) , nu heb ik al een meisje lopen die alleen maar wandeld en zoek ik er iemand bij die ook kan rijden :o

Zeg Zoek, ik zoek voor de toekomst (paardje moet nog komen :o ) juist iemand die (voorlopig, maar mag ook altijd zijn) alleen grondwerk wil doen en verzorgen. Misschien is ze wel wat voor mij :D Enspijk is niet ver van Culemborg..... :j

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 13:13

Zivaantje ze komt uit Tiel en als ik het goed begrepen heb heeft ze al een paardje in de buurt gevonden. Haar advertentie staat ook niet meer op MP? Ik heb nog wel contact met haar zal het eens vragen! (je vraag een vergoeding maar ze is werkloos door haar ziekte en kon daarom geen bijdrage doen als ik het goed begreep)

Vandaag had ik om 10 uur een afspraak met iemand en ik was netjes op tijd maar helaas niemand gezien :(

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 13:38

Zoek schreef:
Zivaantje ze komt uit Tiel en als ik het goed begrepen heb heeft ze al een paardje in de buurt gevonden. Haar advertentie staat ook niet meer op MP? Ik heb nog wel contact met haar zal het eens vragen! (je vraag een vergoeding maar ze is werkloos door haar ziekte en kon daarom geen bijdrage doen als ik het goed begreep)

Vandaag had ik om 10 uur een afspraak met iemand en ik was netjes op tijd maar helaas niemand gezien :(

Ik heb nog geen paardje (komt er hopelijk wel vrij snel aan, duimduim) en vraag geen vergoeding voor alleen grondwerk :D Als ik echt een bijrijder zou hebben wel, dan krijg je zelf ook meer kosten (hoefsmid enz.) en dat vind ik wel een bijdrage waard :j Als ik zelf een bijrijdpaard zou hebben zou ik dat ook het eerlijkste vinden :o

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 16:25

Oke, ik heb haar een berichtje gestuurd!