Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Omricam schreef:Ik heb 2 verzorgpony's die op een boerderij staan. Een bak is er bij de buren en we mochten na 4 weken al buiten rijden. Ze staan in de stal en in de wei. We komen 2/3 keer per week en als ze binnen staan moeten we voor alles zorgen: eten, water, genoeg beweging, uitmesten etc. Wij betalen niks omdat de eigenaresse het nergens op vind slaan dat we wat moeten betalen: we doen toch juist wat voor haar? Ben superblij dat ik deze pony's heb gevonden. Snap zelf maar half waarom een bijdrage nodig is. Oke, het is een verzekering dat er goed met het paard om wordt gegaan (en met de spullen) en dat de verzorgsters wel komen, maar dat deel van: het is eigenlijk een soort van je eigen paard dus moet je er ook aan meebetalen. Ik bedoel, jij kiest ervoor om een paard te nemen en als je achteraf toch te weinig tijd hebt neem je een verzorgster. Verzorgster zorgt toch voor JOUW paard? Ik snap het echter wel als er alleen gereden wordt door de verzorgster, want dan doet de verzorgster niks voor jou terug. Maar als de verzorgster het paard geheel verzorgt snap ik het niet.
Citaat:Oh ja dat zou fijn zijn. Kom mij maar helpen met de kids en het huishouden, kom ik meer tot paarden trainen.
Anke schreef:Ja Bruintje...uiteindelijk krijg je als eigenaar vanzelf een andere instelling.
Om te voorkomen dat jij en jouw paardje als een soort van voetveeg behandeld worden.
Vrijblijvend werkt gewoon ten nadele van jezelf.
Jester_ schreef:Ik hou van rellen dus heb die reactie wat ik hier ook heb getypt gereageerd, ben benieuwd wat ze zegt
Anke schreef:Zo gek vind ik dat niet. Soort van bruikleen. Alle kosten alleen de aankoop niet.