Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Laraax schreef:Zal ik me ook maar melden?
Meerdere keren opzoek geweest, mensen op proefperiode, maar zodra het serieus word of niks meer laten horen, of toch niet willen betalen, of toch te ver of altijd wel iets. Zo gelange tijd gegaan. Tot vorig jaar september vp van gelijk gestemde verhuisde 13km verderop, dus haar Remie aangeboden. Dat ging zo enkele maanden maar het was toch niet wat ze wilde(ik doe NH en wil dit ook voor verzorgster, uitleg moet je maar in mn advertentie kijken op de boktmarkt) toen heb ik t opgegeven. Ik heb eindexamen gedaan en zou volgend jaar mét paard op kamers gaan. Ik wilde niet weer zoveel moeite doen voor een krap halfjaartje om vervolgens de nieuwgevonden verzorgster te moeten teleurstellen dat ik e remie weg gaan. Nu ben ik gezakt en blijf ik iig nog ruim een jaartje thuiswonen dus ben weer langzaamaan opzoek naar een bijrijdster
YamaSaki schreef:Shanna schreef:Voor shetlanders is het nog lastiger bijrijders te zoeken, vaak ook i.v.m. dat ze snel te groot/ zwaar zijn om te rijden.
Mijn bijrijders voor mn shet vind ik vooral via via, dat hete ens te sprake komt dat ik een shet heb waar kinderen op kunnen rijden, en dat iemand anders een kindje kent/ heeft dat wilt leren rijden maar waar een manege te duur is. Helaas groeien de kids er ook zo weer uit haha..
Nou eruit groeien... Je kan niet op hen rijden omdat hij pas 16maanden is haha
Maar ik merk dat hij dol is op alle aandacht en kleine kinderen vind hij ook erg leuk.
Zelf ben ik 22 dus niet echt een kind haha
Vandaar dat het me voor hem leuk lijkt om er een verzorgstertje (met ouder) bij te hebben
En ja heb in het verleden gemerkt dat ik te oud gevonde werd om een shet te verzorgen haha
Dus, nee iedereen wil wat anders voor zn shet haha
Ach als k iemand vind die er wel heen kan gaan ben ik al blij...
De afstand is vaak te ver... Iemand nog gehoord van een uur fietsen om naar een pony te gaan?
Woeps schreef:ik heb geluk safiera wil mij vanalles leren. En als het klikt met het paardje mag ik er ook nog op rijden. en als het natuurlijk klikt met safiera zelf. Beter kan voor mij toch niet?
deviltjh schreef:Wanneer ga jij erheen Woeps?
Misschien als onze schemas passen kunnen we in de toekomst misschien samen gaan.
Ik ga nu-woensdag
Safiera schreef:Woeps schreef:ik heb geluk safiera wil mij vanalles leren. En als het klikt met het paardje mag ik er ook nog op rijden. en als het natuurlijk klikt met safiera zelf. Beter kan voor mij toch niet?
deviltjh schreef:Wanneer ga jij erheen Woeps?
Misschien als onze schemas passen kunnen we in de toekomst misschien samen gaan.
Ik ga nu-woensdag
Zeg jongens, niet te enthousiast he![]()
We moeten eerst eens zien of het klikt. En ik wil zelf ook nog graag mee
xLottee98 schreef:Maar heelvaak willen mensen ook bijrijders van boven de 16 of 18 maar kinderen die jonger zijn die rijden ook niet altijd slecht hoor dat snap ik niet maar goed