Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_SimoneSG

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:10

wauw het is ondertussen wel echt een kletstopicnummer1 geworden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:11

Haha :P
Word inderdaad heel veel gekletst.. Ben nog steeds aan het wachten op een nieuwe advertentie/reactie :))

Sandrita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:23

Deetjeeuh schreef:
Word inderdaad heel veel gekletst.. Ben nog steeds aan het wachten op een nieuwe advertentie/reactie :))

ik kijk elke ochtend en middag of er al wat nieuw staat.. :)

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:32

Pfft Ja , Sandrita , me pb gezien= over de manege? Als je nog meer wilt weten , zelf kon ik niet meer ideeen bedenken. pb dan nog even , wel leuk om te doen

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:53

HorseLove456 schreef:
Kaulitz schreef:
Zal ook even mijn verhaal plaatsen, ik heb nu op het moment een aantal shetlandes en een verzorgfjord als verzorgpony's, hele leuke trouwe beestjes en verzorg ze met alle plezier, alleen ik heb het er niet erg naar mijn zin, ik weet dat ik in me handjes mag knijpen met deze verzorgpaarden maar ik zou het ook wel eens leuk vinden om te rijden enzovoort.

Heb ik ook , alleen mag ikbijna elke zatredag op een ander paard rijden .

Oh dat is wel beter dan, het gaat me niet persé om het rijden, maar mis het wel, het verzorgen is voor mij ook absoluut geen punt, maar als je niets anders doet dan mesten en borstelen begint het eentonig te worden en ga ik er niet met plezier heen.

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:58

ik heb voor 4 dagen een vp gevonden vinden en een andere gratis maar dan een veulen

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:58

Sandrita schreef:
Deetjeeuh schreef:

ik kijk elke ochtend en middag of er al wat nieuw staat.. :)

Ik ook :')
Enne, met zijn tweeën is veel leuker. Doe nu alleen. Saaiii

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 20:59

joann123 schreef:
ik heb voor 4 dagen een vp gevonden vinden en een andere gratis maar dan een veulen

Gefeliciteerd!

Sandrita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:43

Wauw wat super joann123!!!
lang gezocht?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 21:49

Ik snap er niks van jo-ann, je zegt hier dat je een verzorgpony (en een veulen) hebt gevonden en precies op hetzelfde moment plaats je een advertentie dat je op zoek bent? En je hebt toch al een verzorgpony, een shetlander? Want je zoekt ook voor andere mensen verzorgers/verzorgpony's toch, bedoel je dat soms?

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:18

rw10 schreef:
Ik snap er niks van jo-ann, je zegt hier dat je een verzorgpony (en een veulen) hebt gevonden en precies op hetzelfde moment plaats je een advertentie dat je op zoek bent? En je hebt toch al een verzorgpony, een shetlander? Want je zoekt ook voor andere mensen verzorgers/verzorgpony's toch, bedoel je dat soms?

Dat is inderdaad een beetje raar.. :?

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:55

lienus_dandy schreef:
HorseLove456 schreef:
Ik had trouwens nog effe een vraagje , kun je ook rijden in een gewoon weiland? , het is wel een rommelig weiland met veel bladeren enz.

Natuurlijk. Zolang er geen pony's in staan.

Tuurlijk! Wij doen dat ook in de zomer, de piste is 10min. stappen..

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 23:39

@ AnikaTje Gefeliciteerd! *\o/*

eline1308

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:55

@joann zie mijn advertentie op bokt !

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 07:37

AnikaTje schreef:
HorseLove456 schreef:
Ik had trouwens nog effe een vraagje , kun je ook rijden in een gewoon weiland? , het is wel een rommelig weiland met veel bladeren enz.

Tuurlijk! Wij doen dat ook in de zomer, de piste is 10min. stappen..

Okeaaj , dan weet ik dat ook weer!;D

Sandrita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 07:56

Aan volgens bij bedoeld joann dat ze een ADVERTEnTIe heeft gevonden met pony en veulen!! Niet dat ze er daadwerkelijk al een heeft maar meer een advertentie.
Als ik het mis heb moet je het maar zeggen Joanne!

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 08:06

Sandrita schreef:
Aan volgens bij bedoeld joann dat ze een ADVERTEnTIe heeft gevonden met pony en veulen!! Niet dat ze er daadwerkelijk al een heeft maar meer een advertentie.

Ohh , Tsja , Dan word het duidelijk ;)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 17:07

HorseLove456 schreef:
Sandrita schreef:

Ohh , Tsja , Dan word het duidelijk ;)

Nog niet helemaal, want ik geloof dat dit niet voor haarzelf is... Ik heb even haar berichten doorgelezen die ze in dit topic heeft geplaatst, en soms komt er een bericht dat ze een verzorger zoekt en soms dat zijzelf zoekt. Dus dit is volgens mij het verhaal: Jo-Ann heeft zelf een verzorgpony, een shetlander. Daarnaast wil ze andere mensen helpen aan een verzorger of verzorgpony te komen, dus gaat ze zelf op internet zoeken door middel van de informatie die haar wordt gegeven via PB's (op zich leuk hoor, maar iedereen kan op internet hetzelfde vinden neem ik aan). Vervolgens zegt ze hier dan wat ze heeft gevonden, in dit geval dus een paard voor 4 dagen in de week en een gratis veulen. Alleen jammer dat ze niet zegt of dit dus voor haarzelf is of voor wie ze het heeft gevonden, of dat dit weer een nieuw aanbod is en ze hiervoor een verzorger zoekt (voor iemand anders). :)

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 17:08

Nog niet helemaal, want ik geloof dat dit niet voor haarzelf is... Ik heb even haar berichten doorgelezen die ze in dit topic heeft geplaatst, en soms komt er een bericht dat ze een verzorger zoekt en soms dat zijzelf zoekt. Dus dit is volgens mij het verhaal: Jo-Ann heeft zelf een verzorgpony, een shetlander. Daarnaast wil ze andere mensen helpen aan een verzorger of verzorgpony te komen, dus gaat ze zelf op internet zoeken door middel van de informatie die haar wordt gegeven via PB's (op zich leuk hoor, maar iedereen kan op internet hetzelfde vinden neem ik aan). Vervolgens zegt ze hier dan wat ze heeft gevonden, in dit geval dus een paard voor 4 dagen in de week en een gratis veulen. Alleen jammer dat ze niet zegt of dit dus voor haarzelf is of voor wie ze het heeft gevonden, of dat dit weer een nieuw aanbod is en ze hiervoor een verzorger zoekt (voor iemand anders). :)[/quote]

Kan diegene dat zelf niet dan , een ad. plaatsen?

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 17:09

Ze doet wel meer rare dingen op bokt.nl

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 17:10

Ja, inderdaad. Ach, ik zoek zelf en heb nog niks :P

Sandrita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 17:30

Nou joanne we willen duidelijkheid...hoe en wat bedoel je nou precies.beetje verwarrend zo..snappen er niks van >;)
Maar ik heb ook nog niks gevonden..ook nog geen reactie op mn pb op n advertentie

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 17:32

Ik weet niet wat ik mijn advertentie moet zetten. Steeds heb ik wat, en dan druk ik weer op delete...

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 17:39

@ MyHu
Je kan een beetje rondkijken naar advertenties van andere zoekenden, genoeg te vinden! Als je maar een net taalgebruik hebt en gewoon ABN typt, dat helpt al. Je kan er dan inzetten hoe oud je ben, waar je woont en in welke omtrek je zoekt, hoe lang je al ervaring hebt met paarden, wat je ervaring is (dressuur? springen? bos? wedstrijden? andere verzorgpony's?), wat je wil bereiken en hoe vaak je per week zou kunnen komen. Gewoon er een leuk verhaaltje van maken, je kan gewoon eens wat proberen en het ons laten nalezen anders :)

Edit: wat ook misschien nog kan helpen, is ook een regeltje in je onderschrift zetten over dat je een verzorgpony zoekt, met de omgeving er dan bij.

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:20

Ja inderdaad , zet je omgeving ook in de titel , zo kun je kijken hoevaak je ad. word bekeken en dat er dus zoveel.. mensen zijn die in je plaats wonen en een verzorgster zoeken , kun je ze evt. pben ;)