Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HorseLove456 schreef:Kaulitz schreef:Zal ook even mijn verhaal plaatsen, ik heb nu op het moment een aantal shetlandes en een verzorgfjord als verzorgpony's, hele leuke trouwe beestjes en verzorg ze met alle plezier, alleen ik heb het er niet erg naar mijn zin, ik weet dat ik in me handjes mag knijpen met deze verzorgpaarden maar ik zou het ook wel eens leuk vinden om te rijden enzovoort.
Heb ik ook , alleen mag ikbijna elke zatredag op een ander paard rijden .
rw10 schreef:Ik snap er niks van jo-ann, je zegt hier dat je een verzorgpony (en een veulen) hebt gevonden en precies op hetzelfde moment plaats je een advertentie dat je op zoek bent? En je hebt toch al een verzorgpony, een shetlander? Want je zoekt ook voor andere mensen verzorgers/verzorgpony's toch, bedoel je dat soms?
HorseLove456 schreef:Sandrita schreef:Aan volgens bij bedoeld joann dat ze een ADVERTEnTIe heeft gevonden met pony en veulen!! Niet dat ze er daadwerkelijk al een heeft maar meer een advertentie.
Als ik het mis heb moet je het maar zeggen Joanne!
Ohh , Tsja , Dan word het duidelijk