Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar vandaag kreeg ik ineens een sms of ze nog eens wat met de pony's mocht doen...
Dus nu moet ik haar vertellen dat ik ze toch liever gewoon zelf doe ...
[***] is enorm enthousiast en die wil gewoon vanalles doen en proberen. En [***] die komt naar mij toe terwijl ik in de stal met het halster sta (wat zeer speciaal is want de stal is niet z'n favoriete plaats en hij heeft ook een periode gehad dat hij op wandel ging als ik met het halster aankwam
).
Maar blijkbaar is ze wel héééééél erg gek op [***] (het nieuwe paardje wat ze rijdt staat langs [***] op de weide maar dan moet ze ook altijd even met [***] gaan knuffelen enzo). Maar ik denk dat het voor [***] echt beter is dat hij gewoon 1 baasje heeft en dat de rest niks van hem vraagt (verleden als manègepaard, blind geworden aan 1 oog en ik ben al de 5e eigenaar op 2 jaar tijd... ).
snap er ook niks van

Vandaar ook dat ik eerst een topic heb gehad met de vraag of die van mij wel geschikt zouden zijn voor een verzorgster, waarop ik de reacties kreeg dat als ik het niet probeerde ik het niet wist .. maar nu weet ik het dus wel .. 
En die kon er ook niks mee
Kreeg ineens een pak meer respect voor hetgeen ik wel met [***] kon van haar
Barcelano schreef:Ik heb 2 Arabische volbloeden.
Misschien schrikt het afhad eigelijk Hordes Penny meisjes verwacht
horzlover schreef:Barcelano lijkt me juist wel leuk maarja dan moet ik eerst twee uur met de trein dus helaas. Maar ik denk dat je dan wel gewoon mensen kan krijgen hoor of je hebt een hoop mietjes in de buurt