Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyrtheJ schreef:maar wat als je geen stalhulp nodig hebt? Ik sta volpension dus wat zou je er anders tegenover kunnen zetten kim?
kim345 schreef:MyrtheJ schreef:maar wat als je geen stalhulp nodig hebt? Ik sta volpension dus wat zou je er anders tegenover kunnen zetten kim?
je pony krijgt veel aandacht, word gereden jij hebt eens een dagje vrij om ook eens wat anders te doen.
Misschien wil diegene wedstrijd rijden ( als het mag en kan) en kan ze je paard naar een hoger niveau rijden enz.
Chubby schreef:Ha meiden, mag ik ook even komen zeuren?
Ik heb een geweldige merrie in de aanbieding (Tinker, formaat paard) in verband met mijn zwangerschap (en daarna, want met kind wordt mijn vrije tijd ook minder), ze staat volledig verzorgd, ik hoef geen bijdrage, geen verplichtingen qua dagen ofzo. Zoek gewoon iemand die haar lekker meeneemt op buitenritten. Daarnaast zijn alle faciliteiten op stal beschikbaar. Het enige wat ik vraag is dat diegene les neemt, op stal starten ze met een 10 lessen cyclus waarbij je als ruiter allerhande tips en trucs krijgt over controle en veiligheid, verkeersregels, ze gaan de buurt verkennen etc.
Heb hier op bokt en op marktplaats geadverteerd, maar heb gewoon 0 reactie gehad! Ik snap er niks van? Wat is er mis met mijn paard? Zijn Tinkers gewoon niet zo gewenst als verzorgpaard? Zou het aan de lokatie liggen?
Nu ga ik twijfelen of ik wel door zal zoeken. Aktief nog meer mensen ga benaderen. Mijn advertenties extra onder de aandacht ga brengen. Paard staat namelijk verder prima, vermaakt zich met vriendjes enzo. Ik wil gewoon mijn paard + een leuke meid blij maken, maar nu moet ik gaan leuren lijkt het....