moet wel voor die tijd even alle knopjes vinden. Ga ook meteen een lens halen (helaas voor jou ga ik er 1 nemen voor de echte portretfotografie, dus rijfoto's worden ietsje minder, maar wat ik van een andere fotograaf heb vernomen is zelfs die kwaliteit gewoon goed)
Goedenavond! Vera was ff mee naar Uniek, ging wel redelijk, na een tijdje doen alsof ie het niet echt snapte bepaalde dingen ... Daarna nog met stalgenootje weer ff over het land gegallopeerd, lag er wat hooi, moet ie weer een zijhupsie maken ... en kwam er ook opeens een haasje uit het onkruid wegrennen, schrok die mongool zich ook weer kapot
we hebben wel weer een leuk onderwerp he even hoor.. brig .. word ik gek of had jij vandaag foto's van een veulentje ? ik begin blond te worden .. vergeet alles.. zal goed gaan morgen op school heb so
mn hond staat m net helemaal te trippen voor de deur.. dus we denken laten dr naar buiten .. ze was iets aan t uitdagen .. dus ik denk kijk ff.. een kikker dus maar even opgepakt en bij de buren in de vijfer gedaan