Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Felies_xx schreef:Ier schreef:Ik had ook iemand in mn les die er vet vaak afviel.
Wij konden er met zn alle incl haar gewoon om lachen..
Daar kan desbetreffende persoon niks aan doen.
Maar dat betekend niet dat ze verder niks kunnen.
Kijk jij weet niet hoe die rijd dus..![]()
Hij heeft gewoon geen evenwicht.. Altijd maar als een paard iets doet en we gaan galoperen..jaa heb last van mn buik ..vind je dat gek mte zo'n gewicht van hem..hij zat vorige x ookal bij mij in de les toen reed ik nog in de mindergevorderd.. er waren teveel mensen die in de weg liepen..en hij was er ook 1 ..Ik stak er gewoon boven uit..nu ben ik blij dat ik met mensen van mijn niveau rijd.. Althans 1 niet.. die kan niet rijden.. En dan moet hij er weer zo nodig bij komen..hij was ookgewoon boos toen ik naar de volgende les ging..
Pattypaard schreef:Ier schreef:Ik had ook iemand in mn les die er vet vaak afviel.
Wij konden er met zn alle incl haar gewoon om lachen..
Daar kan desbetreffende persoon niks aan doen.
Maar dat betekend niet dat ze verder niks kunnen.
Kijk jij weet niet hoe die rijd dus..![]()
Hij heeft gewoon geen evenwicht.. Altijd maar als een paard iets doet en we gaan galoperen..jaa heb last van mn buik ..vind je dat gek mte zo'n gewicht van hem..hij zat vorige x ookal bij mij in de les toen reed ik nog in de mindergevorderd.. er waren teveel mensen die in de weg liepen..en hij was er ook 1 ..Ik stak er gewoon boven uit..nu ben ik blij dat ik met mensen van mijn niveau rijd.. Althans 1 niet.. die kan niet rijden.. En dan moet hij er weer zo nodig bij komen..hij was ookgewoon boos toen ik naar de volgende les ging..
Robin__ schreef:Cp112 ; ja hoor welkom!
regels:
*je voorstellen
* Netjes actief blijven
*bijlezen
*GEEN ruzie schoppen! dat word hier al genoeg gedaan
Ier schreef:* Doet IQ test
Ier schreef:IQ test is leuk
Ier schreef:Ze moet zich eerst nog even voorstellen.. Vind ik,