Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melisjee schreef:Nee.
He, an.
Als jij toevallig net gehoord hebt dat een familielid wat super dichtbij je staat het opgeeft? dat ze komende dinsdag naar de arts gaat om te kijken hoelang ze nog leeft?
Begrijp je dan dat ik het dan liever niet zeg?
Nou dan!
Melisjee schreef:Nee.
He, an.
Als jij toevallig net gehoord hebt dat een familielid wat super dichtbij je staat het opgeeft? dat ze komende dinsdag naar de arts gaat om te kijken hoelang ze nog leeft?
Nou dan!
Annn schreef:Melisjee schreef:Nee.
He, an.
Nou dan!
ja dat begrijp ik, je bent heus niet de enige als je dat denkt..
maar er zijn mensen zoals verosjaak, die dat niet weten
en dat jij dan gelijk gaat flippen in plaats van rustig te zeggen dat je er liever niet over praat
denk ik dat het meer gerespecteerd wordt dan gelijk iemand helemaal af te katten..
Rafaela schreef:niet iedereen leest altijd bij maar omg hey, wat een k*tsfeer weer hier ofzo, wij willen het gewoon rustig houden hier maar blijkbaar zijn er mensen die dat niet snappen. nou ben ik ook pissed, ik doe me best gewoon om aardig te blijven en probeer het gewoon uit te leggen en ik snap melis wel maargoed, ouh*er hey als het zo doorgaat dan f*ck jullie, niet meer normaal, willen jullie der een gewoonte van maken elke dag ruzie ofzo.
Thunder4ever schreef:Zo even een franse brief getypt
Meliaforever schreef:Blijf gewoon