Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Deetjeeuh schreef:deviltjh schreef:Deetjeeuh,
ik had iemand gemailt,
maar nooit meer wat terug gehad.
dus the search goes on,
en daar?
Balen! Wel altijd raar dat mensen niet reageren..
Ik heb helaas ook nog niets gevonden, en hier word ook gewoon doorgezocht! Al zoek ik naar een verzorgpony en jullie naar een bijrijder
mariska32 schreef:in het begin heel veel begeleiden germie......
Lianne86 schreef:Ben jij niet heel snel in het oordelen? (Niet aanvallend bedoeld!)
Wij waren er niet bij en misschien zag jij wel iets wat je absoluut niet beviel. Ik weet van mezelf dat ik de eerste keer op een paard van iemand anders ook "afwachtend" ben. Ik weet niet hoe ver ik kan gaan bij het paard, ik weet niet hoe het paard reageert en ik weet niet of het paard wat ik vraag, wel echt begrijpt etc. Dus als ik twijfel over het rijden, dan kijk ik altijd nog een keer daarna.... (Of het moet een ruk/trekruiter zijn, dan is het meteen exit)
Zo ook iemand gehad die op mijn dressuurzadel echt niet fijn zat (was springzadel gewend, korte beugeltjes, tjah, dan zit je in mijn dressuurzadel dus niet stevig....) Maar ze was lief voor mijn paard... De 2e keer dat ze kwam rijden, lag er dus een vzh-zadel klaarToen ging het meteen stukken beter. Soms is het ook even het "door de dingen heen kijken" en gewoon naar oplossingen zoeken, het kan zijn dat het een paar lessen is, het kan vanalles zijn...