Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sasco schreef:Heey, ik zat een beetje dit forum te lezen en het is eigenlijk best grappig dat mensen klagen over dat ze geen bijrijder kunnen vinden, omdat ik juist altijd van mensen hoor ( ook van mezelf) dat er juist geen bijrijdpony's te vinden zijn! het zal wel aan de regio liggen denk ik, maar het is wel jammer!
sasco schreef:Heey, ik zat een beetje dit forum te lezen en het is eigenlijk best grappig dat mensen klagen over dat ze geen bijrijder kunnen vinden, omdat ik juist altijd van mensen hoor ( ook van mezelf) dat er juist geen bijrijdpony's te vinden zijn! het zal wel aan de regio liggen denk ik, maar het is wel jammer!
melcior schreef:sasco schreef:Heey, ik zat een beetje dit forum te lezen en het is eigenlijk best grappig dat mensen klagen over dat ze geen bijrijder kunnen vinden, omdat ik juist altijd van mensen hoor ( ook van mezelf) dat er juist geen bijrijdpony's te vinden zijn! het zal wel aan de regio liggen denk ik, maar het is wel jammer!
Ja dat is echt grappig indd... toen ik nog een stuk jonger was kon je op elke hoek van de straat wel een verzorgpony vinden maar tegenwoordig... maar ik ben nu op zoek naar een bijrijder maar dat loopt ook nog niet zo best.. vaak krijg je mailtjes met bizarre prijzen die ze willen hebben.... terwijl ik denk je mag mijn paard zien/gebruiken als een eigen paard hij staat op full pension je hoeft alleen maar te rijden en dan moet ik ook nog toebetalen....maar andere eigenaren vragen geld van de bijrijder haha ik vind het erg leuk om al die verschillen te zien...
baszo17 schreef:hallo allemaal,....
groeten!