Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:50

Zal ook even mijn verhaal plaatsen, ik heb nu op het moment een aantal shetlandes en een verzorgfjord als verzorgpony's, hele leuke trouwe beestjes en verzorg ze met alle plezier, alleen ik heb het er niet erg naar mijn zin, ik weet dat ik in me handjes mag knijpen met deze verzorgpaarden maar ik zou het ook wel eens leuk vinden om te rijden enzovoort.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:52

Kaulitz schreef:
Zal ook even mijn verhaal plaatsen, ik heb nu op het moment een aantal shetlandes en een verzorgfjord als verzorgpony's, hele leuke trouwe beestjes en verzorg ze met alle plezier, alleen ik heb het er niet erg naar mijn zin, ik weet dat ik in me handjes mag knijpen met deze verzorgpaarden maar ik zou het ook wel eens leuk vinden om te rijden enzovoort.

Zijn die pony's bereden?

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:02

lienus_dandy schreef:
Kaulitz schreef:
Zal ook even mijn verhaal plaatsen, ik heb nu op het moment een aantal shetlandes en een fjord als verzorgpony's, hele leuke trouwe beestjes en verzorg ze met alle plezier, alleen ik heb het er niet erg naar mijn zin, ik weet dat ik in me handjes mag knijpen met deze verzorgpaarden maar ik zou het ook wel eens leuk vinden om te rijden enzovoort.

Zijn die pony's bereden?

Sommige shetlanders wel maar aangezien ik te groot ben stap ik daar niet op, de fjord is ook ingereden maar de eigenaar is nogal een beetje vreemd en daardoor kan ik niet rijden, er is ook op het terrein niet echt een plek waar ik kan rijden en naar buiten mag ik niet.

Sandrita

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:12

jammer is dat,hebben ze geen bak of weiland waar je rijden kan? word dus op zoek naar een pony waar je wel rijden mag. ik heb vorig jaar bij iemand stallen gedaan in ruil voor rijden en verzorgen, maar op gegeven moment was ik meer de stallen aan het doen dan het rijden, en kwam ik keer op een zaterdag om te rijden, kreeg ik van die eigenaardige dochter tehoren dat dat niet de bedoeling was. gelijk maar mee gestopt...en daar werk je dan hard voor he.. |o

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:20

Sandrita schreef:
jammer is dat,hebben ze geen bak of weiland waar je rijden kan? word dus op zoek naar een pony waar je wel rijden mag. ik heb vorig jaar bij iemand stallen gedaan in ruil voor rijden en verzorgen, maar op gegeven moment was ik meer de stallen aan het doen dan het rijden, en kwam ik keer op een zaterdag om te rijden, kreeg ik van die eigenaardige dochter tehoren dat dat niet de bedoeling was. gelijk maar mee gestopt...en daar werk je dan hard voor he.. |o

Ja het weiland maar daar mag ik niet in rijden vanwege het kapot rijden.

Het gaat mij niet persé om het rijden, maar verzorg daar nu bijna een jaar ( zomers elke dag erheen om uit te mesten etc.) nu ook in de winter een paar dagen in de week en het zou me wel eens leuk lijken om te rijden, maar heb nu een beetje gevoel van stank voor dank..

Alowaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:27

Ja snap ik

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:31

Dusja, als er een verzorgpaard aangeboden word waar af en toe op gereden kan worden, neem ik dat wel aan ( als het klikt dan) :o

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:33

Sandrita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:34

Kaulitz schreef:
Sandrita schreef:

Ja het weiland maar daar mag ik niet in rijden vanwege het kapot rijden.

Het gaat mij niet persé om het rijden, maar verzorg daar nu bijna een jaar ( zomers elke dag erheen om uit te mesten etc.) nu ook in de winter een paar dagen in de week en het zou me wel eens leuk lijken om te rijden, maar heb nu een beetje gevoel van stank voor dank..

ik ken het gevoel..

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:37

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:49

Ik heb nu niks beters te doen, dus als ik van iemand via PB postcode krijg en hoever je wilt fietsen, zoek ik wel wat voor je!

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:50

Ik heb nu een 2 vp's waar ik op rijd. Vroeger had ik dat niet. Toen was de pony voor verzorgen en het rijden deed ik1x in de week op de manege.

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:51

joann123 schreef:
Ik heb nu niks beters te doen, dus als ik van iemand via PB postcode krijg en hoever je wilt fietsen, zoek ik wel wat voor je!

Heb je een pb gestuurd! :)

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:53

Oké, ik zit nu op de tablet dus ik ga er vanavond of morgen mee bezig.

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:12

lienus_dandy schreef:

Hee! Ook ik heb je een pb gestuurd.

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:22

joann123 schreef:

Je hebt pb ;)

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 07:47

Enn, Al wat gevonden, zo te lezen nix hehheh
Sandrita schreef:
kosseh schreef:
wat bedoelen jullie met langs de deuren gaan? gewwoon bij de stallen vragen of ze nog iemand nodig hebben toch?

ja.. *D

Jupp .

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 08:06

Ik had trouwens nog effe een vraagje , kun je ook rijden in een gewoon weiland? , het is wel een rommelig weiland met veel bladeren enz.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 08:11

HorseLove456 schreef:
Ik had trouwens nog effe een vraagje , kun je ook rijden in een gewoon weiland? , het is wel een rommelig weiland met veel bladeren enz.

Natuurlijk. Zolang er geen pony's in staan.

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 08:34

lienus_dandy schreef:
HorseLove456 schreef:

Natuurlijk. Zolang er geen pony's in staan.

Ooh , mooizoo , Ik wist het wel dat je op een weiland kon rijden , maar die van ons is heel rommelig , niet dat er spullen liggen maar heel veel bladeren en molhopen <-- hoe zeg je dat :o XD

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 08:42

Woeh , eindelijk klaar met klaarmaken voor school , nu tot 8 uur achter de computerr :D , #onzinpraat:D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:32

Moderatoropmerking:
Beste allemaal, de laatste week zijn er weer een aantal berichten verwijderd waarin oproepjes staan van mensen die een verzorgpaard of bijrijdster zoeken. Willen jullie er aan denken dat zulke oproepjes op de Markt thuishoren? Een link naar je advertentie mag je plaatsen in dit topic. Een link in je onderschrift mag uiteraard ook.
Zouden jullie hiermee rekening willen houden? Bedankt alvast! :)

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:13

Kaulitz schreef:

Heb ik ook , alleen mag ikbijna elke zatredag op een ander paard rijden .

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 18:34

Het vinden van een verzorg pony zie ik gewoon als geluk hebben.. aangezien ik binne 2 weken er eentje onder mn kont had! waar ik ondertussen al 5 jaar oprijd..
ook staat er nog een grote shetlander bij mijn haflinger van over de 1 meter.. die nog geen verzorger/berijdster heeft dus tot die tijd heb ik er 2 maar met de shet doe ik alleen ma dingetjes aande hand.. al zou t wel gezellig zijn om iemand te hebben die ook meegaat

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:09

tis idd. wel gezelliger met zn 2tjes. ik doe het ook met een ander meisje. Supergezellig dus , Maar ze zijn allebei niet zadelmak , wel hebben we een rijpony , dus daar rij ik 1x per week op