Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kaulitz schreef:Zal ook even mijn verhaal plaatsen, ik heb nu op het moment een aantal shetlandes en een verzorgfjord als verzorgpony's, hele leuke trouwe beestjes en verzorg ze met alle plezier, alleen ik heb het er niet erg naar mijn zin, ik weet dat ik in me handjes mag knijpen met deze verzorgpaarden maar ik zou het ook wel eens leuk vinden om te rijden enzovoort.
lienus_dandy schreef:Kaulitz schreef:Zal ook even mijn verhaal plaatsen, ik heb nu op het moment een aantal shetlandes en een fjord als verzorgpony's, hele leuke trouwe beestjes en verzorg ze met alle plezier, alleen ik heb het er niet erg naar mijn zin, ik weet dat ik in me handjes mag knijpen met deze verzorgpaarden maar ik zou het ook wel eens leuk vinden om te rijden enzovoort.
Zijn die pony's bereden?
Sandrita schreef:jammer is dat,hebben ze geen bak of weiland waar je rijden kan? word dus op zoek naar een pony waar je wel rijden mag. ik heb vorig jaar bij iemand stallen gedaan in ruil voor rijden en verzorgen, maar op gegeven moment was ik meer de stallen aan het doen dan het rijden, en kwam ik keer op een zaterdag om te rijden, kreeg ik van die eigenaardige dochter tehoren dat dat niet de bedoeling was. gelijk maar mee gestopt...en daar werk je dan hard voor he..
Kaulitz schreef:Sandrita schreef:jammer is dat,hebben ze geen bak of weiland waar je rijden kan? word dus op zoek naar een pony waar je wel rijden mag. ik heb vorig jaar bij iemand stallen gedaan in ruil voor rijden en verzorgen, maar op gegeven moment was ik meer de stallen aan het doen dan het rijden, en kwam ik keer op een zaterdag om te rijden, kreeg ik van die eigenaardige dochter tehoren dat dat niet de bedoeling was. gelijk maar mee gestopt...en daar werk je dan hard voor he..
Ja het weiland maar daar mag ik niet in rijden vanwege het kapot rijden.
Het gaat mij niet persé om het rijden, maar verzorg daar nu bijna een jaar ( zomers elke dag erheen om uit te mesten etc.) nu ook in de winter een paar dagen in de week en het zou me wel eens leuk lijken om te rijden, maar heb nu een beetje gevoel van stank voor dank..
MyHu schreef:Ja, maar alleen verzorgen vind ik eigenlijk niet leuk, meestal is het dan een geval van
Ik doe het werk, jullie doen het "leukst"
lienus_dandy schreef:HorseLove456 schreef:Ik had trouwens nog effe een vraagje , kun je ook rijden in een gewoon weiland? , het is wel een rommelig weiland met veel bladeren enz.
Natuurlijk. Zolang er geen pony's in staan.
Kaulitz schreef:Zal ook even mijn verhaal plaatsen, ik heb nu op het moment een aantal shetlandes en een verzorgfjord als verzorgpony's, hele leuke trouwe beestjes en verzorg ze met alle plezier, alleen ik heb het er niet erg naar mijn zin, ik weet dat ik in me handjes mag knijpen met deze verzorgpaarden maar ik zou het ook wel eens leuk vinden om te rijden enzovoort.