Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_PatriciaH

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 07:44

Gaat het tot nu toe goed? ik heb eigenlijk nog nooit aan een proefperiode gedacht, hebben ze dat van te voren aangeven?

maaikiemike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 18:58

Helaas is mijn meneer uit de roulatie geweest ivm blessure. Dit is nu behandeld en verwachting is dat dit goed blijft. Ze heeft de afgelopen weken contact gehouden en leefde mee. Dit vond ik zo prettig! En mijn meneer is af en toe een aparte en hij vindt haar leuk. Proefperiode kwam van haar kant(tijdens kennismaking), ik was gelijk enthousiast. Het is iemand waar ik veel van kan leren, dus dat is extra mee genomen! Ik hoop dus dat ze ervoor kiest om door te gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 00:19

Tja en helaas mijn verzorgster gaat verhuizen als ze woonruimte heeft gevonden en zo zit ik weer zonder.

Dit meiske is een jaar geweest, ik ben super blij met haar, mijn maffehafje ook, maar verdraaid ik kan weer opzoek.
Dat zal moeilijk worden want ik ben erg verwend met haar.

Hoelang blijft een verzorgster bij jullie eigenlijk?

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 11:20

Goeiemorgen,
mag ik mij hier ook aanmelden als iemand die een bijrijder zoekt maar die ze niet zo makkelijk kan vinden?
Ik had een bijrijder maar na verhuizing van mijn paard niet meer omdat de afstand voor haar nu te groot is ;(

maaikiemike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:44

Zit net even te denken, bestaat er niet een site hiervoor? Dat mensen die paarden hebben, ze kunnen aanbieden en anderzijds verzorgers zich kunnen voorstellen?

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:46

echt dan ben ik daar wel benieuwd naar ga ik dan maar even googlen

Okielove75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 20:40

Hoi allemaal,
ik zoek niet echt een bijrijder, maar nu ik mijn voet gebroken heb en ik niet weet wanneer ik weer kan rijden, is het wel fijn als mijn pony een paar keer per week gereden wordt. Ik heb geen advertentie geplaatst, omdat ik er nog niet helemaal zeker van ben. Maar het lijkt mij moeilijk iemand te vinden die maar voor een tijdje de pony wil rijden, ook al kan je heel veel van haar leren. Ze moeten ook wel goed kunnen rijden.
Ze staat in de Lutte/Oldenzaal.

maaikiemike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 20:56

horzlover schreef:
echt dan ben ik daar wel benieuwd naar ga ik dan maar even googlen

Mocht je wat vinden, wil je dan hier de link plaatsen?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 20:58

maaikiemike schreef:
Zit net even te denken, bestaat er niet een site hiervoor? Dat mensen die paarden hebben, ze kunnen aanbieden en anderzijds verzorgers zich kunnen voorstellen?

Die bestaan wel maar de meeste zijn niet erg actief of goed gevuld.
http://www.verzorgpaard.net/l

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 13:34

*komt binnenvallen*

Ik ben nu 14, en heb vorig jaar het hele jaar een lease-paard gehad! ging goed, maar toen werd het paard kreupel, ik betaalde 50 euro voor 1x in de week komen, per maand. Toen het paard kreupel was betaalde ik gewoon door, omdat ik in die tijd eigenlijk paardlief zo vaak poetste/wandelde als ik wilde en het werd toen ook meer echt mn eigen paard. Helaas is het paard door te hoge kosten/tijdgebrek bij mij verkocht. Toen begon de ellende verzorgpaard zoeken weer. Alles was 16/18+ en ik heb er best begrip voor, maar toch, niet elk jong meisje komt om te rijden! Na een paar maanden van mailen/langsgaan had ik eigenlijk de hoop al opgegeven, maar mn advertentie op mp had ik laten staan. Ik dacht hoe ouder ik wordt hoe meer kans, dus afwachten maar. Toen kreeg ik een paar weken geleden een mail om een shetlander te verzorgen, gewoon lekker tutten/wandelen. En dat doe ik nu met veel plezier, en rijden dat doe ik niet maar dat maakt me echt niks uit, hoef geen klusjes te doen, maar dat doe ik met liefde hoor! Het is een onwijs aardige vrouw en ik hou haar op de hoogte hoe het ging als ik geweest ben :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 09:49

Ik heb me ook ooit eens aangemeld bij z`n site maar nog nooit een reactie gehad en het zoeken gaat heel moeilijk....

Vrijdag is er een hele leuke meid geweest en die ziet het wel zitten dus we gaan nog eens afspreken en ben benieuwd of ze het dan nog steeds leuk vind!
Nu heb ik ineens nog een reactie gehad maar die meid heel totaal geen ervaring, ze is wel 25 en wil het proberen maar voorlopig zal ik er dan bij moeten blijven.

Ik heb dus nu een meid van 13 die komt zonder ervaring maar wel alleen mag gaan en niet mag rijden, vrijdag kennis gemaakt met een meid van 22 met redelijk wat ervaring dus die zou ook alleen kunnen mocht de klik er zijn en die kan ook gaan rijden dus heb die andere meid van 25 zonder ervaring het aanbod gedaan dat ze met mij mee mag gaan als ik toch naar stal ga maar nog geen reactie.
Ik heb er liever drie want ik weet van het verleden dat ze snel afhaken en als er nu een afhaakt dan heb ik er toch nog twee over!! Ben heel benieuwd of ik nu eindelijk de juiste heb gevonden :o

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 10:05

Wauw Zoek, ik duim voor je!!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 10:19

Dank je!!

Hoe is het nu bij jou?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 10:44

Ik ben op dit moment niet op zoek naar een verzorgpaard :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 10:45

Dat kan ook, ik zag al bijna geen berichtjes langskomen ;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 11:01

Inderdaad, ik heb het veel te druk (helaas!) voor een verzorgpaard.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 11:06

Komt vanzelf wel weer!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 11:49

Zou het niet ideaal zijn als er een soort dating-site voor paardeneigenaren/verzorgers zou zijn? Dat je bijvoorbeeld ook automatisch berichten krijgt als er een nieuw iemand in jou regio zich aanmeld.. Ik zie een gat in de markt!!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 12:14

Nou maak een website en mij heb je alvast!!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 13:01

Haha, ik zal me daar eens verder in verdiepen!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 13:04

Ik zit er ook over te denken hoe je zo iets kan realiseren. Maar dat wordt of heel duur of heel veel werk en kennis denk ik :j

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 13:15

Je kan vaak gratis een website opstarten maar dan moet je er idd heel veel tijd in stoppen en heel veel kennis hebben.....

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 13:30

Mijn paard heb ik dankzij een vriendin gevonden bij de Welkoop op het advertentiebord :D. Ik heb het over "mijn" paard, omdat ze dat inmiddels is.
Er hing een kaartje met een paar steekwoorden: Ervaren ruiter gezocht; inrijden jonge paarden 06....
Ik heb maar heel stoer gebeld en mocht komen kijken. Het bleken twee paarden van bijna 3 te zijn en er had net 5x iemand opgezeten. De man had al een verzorgster, maar vond gezelschap voor haar leuker en het was voor haar qua tijd beter om maar 1 paard te doen. Deze verzorgster bleek een oud klasgenoot van mij, dus dat was meteen goed en gezellig. We hoefden enkel uit te mesten en op zaterdags helpen met de waterbakken bij de weides te vullen.

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 19:31

Op Marktplaats kan je wel een advertentie zetten zowel als bijrijder als iemand die bijrijder zoekt maar een site alleen daarvoor zou ideaal zijn :j
Ik duim ook voor je Zoek!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 19:43

Dank je Jess!! Vandaag kreeg ik al een sms van haar dat ze de hele week moet werken dus dat ze geen afspraak kon maken :o ze werkt in een restaurant en hele rare uren, vaak is ze de ochtend vrij maar dan moet ik weer werken en wil er in het begin gewoon bij zijn :P