Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Maar kijk in de buurt eens rond op stallen, ga naar een manege en spreek gewoon als je iemand tegenkomt die fatsoenlijk rijdt etc, eens iemand aan? Tussen maneges/manegeruiters zitten vaak nog best wel goede ruiters! (En anders misschien iemand met een eigen paard en tijd over?)
Had daarvoor ook een super meisje (ook een nieuw zadel gekocht, bruine set
want mjah voor haar was mijn dressuurzadel niet fijn... dus waarom niet?) maar helaas bleek ze allergisch te zijn. Anders weet ik zeker dat ze hem nog gereden had... Ging ook super met hem om.. maarja.. En daarna gewoon een paar maanden drama gehad... Maar uiteindelijk
(Nouja, in mei doe ik pas een dansje
)Lianne86 schreef:Het is gewoon lastig om iemand te vinden die verantwoordelijk is, kan rijden, tijd heeft en die een klik heeft met je beest... Eerlijk is eerlijk, en het kost tijd, maar ze bestaan! Gewoon goed zoeken! (En op veel stallen komen, via via etc. dan heb je ook meteen een referentie!)
Al durf ik er zelf niet eens op
maar zelfs daar moeten toch mensen voor te vinden zijn? (Alhoewel het misschien wel praktisch is om hem even goed te laten doorrijden :p)
Voor de rest weet ik zo ook echt niemand... Op MP stond laatst iemand die ik eventueel wel had uitgenodigd (nouja, toen zat ik dus met het "vriendin van mams"
) Weet niet of zij nog iets zoekt? (En ben der naam alweer vergeten
)
maar ik ben niet meer zo voorbarig om te zeggen "jeej, ik heb iemand":D
(Komt wel goed... maar ik herken mezelf in sommige dingen en uiteindelijk ga je toch keuzes maken... en ik kan niet zeggen wat die keuze gaat zijn...)