Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lauwttje schreef:Ik ga maandag weer naar Quinty. Hopelijk worden er dan foto's gemaakt..
Wat vinden jullie, nrps(wel breder gebouwd dan gemiddeld) van 1,48 met een ruiter van 1,75. Qua gewicht kan het nog. Maar qua lengte weet ik het niet. De eerste keer dat ik er op zat had ik niet het idee dat ik haar in de weg zat. Maar ik hoor zoveel verschillende dingen. De een vind het wel passen, de ander weer niet.
Het is alleen voor 2x in de week een buitenrit. Verder geen actief dressuur of springen.
YamaSaki schreef:Ik heb het probleem dat ik graag een leuk verzorgstertje voor.mijn shetje wil.
Maar je kan niet op hem rijden.
Het is niet een must, maar fijn voor hem denk ik als er een leuk kind komt dat hem extra aandacgt geeft.
Hij is nog erg jong, dus het heeft geen haast, lekker kleuteren.
Maar ik merk dat tegenwoordig 10km al te ver is...
Zelf fietste ik op mn 12e een uur naar mn verzorgpony buiten de stad...
Ach gelukkig is het geen must haha
Een beregende shet in wintervacht valt toch niet te poetsen als het pijpenstelen regent xD
Maar hij is perfect voor kids om om te leren gaan met ponies, hij is zo rustig!
Wie weet komt er iemand op ons pad...
Shanna schreef:Voor shetlanders is het nog lastiger bijrijders te zoeken, vaak ook i.v.m. dat ze snel te groot/ zwaar zijn om te rijden.
Mijn bijrijders voor mn shet vind ik vooral via via, dat hete ens te sprake komt dat ik een shet heb waar kinderen op kunnen rijden, en dat iemand anders een kindje kent/ heeft dat wilt leren rijden maar waar een manege te duur is. Helaas groeien de kids er ook zo weer uit haha..
ArGieVai schreef:etutnlg schreef:er zoekt echt nieeeeemand een bijrijder in noord-holland, zó frustrerend
Juist heel veel, staan er ENORM veel in noord holland op marktplaats